En meget glad mor hjemvendt fra det forhåbentlig sidste jordemoderbesøg (har en tid når jeg er 40+4 meeen den har jeg aftalt med hende at vi ikke gider benytte os af)
Syntes sidste besøg var frygteligt (hvor hun konstaterede at prinsessen lå forkert) - så dejligt at alt idag var lige som det skulle være. Intet i urinen, perfekt blodtryk, en aktiv baby der igen idag skubbede rundt til jordemoderen, den smukkeste hjertelyd (dog i den helt anden side end sidst, så jeg har virkelig en vildbasse derinde) og så står hun FAST med hovedet meget langt nede i bækkenet (hovedet kan mærkes en fingers aftand oppe) og så er hun squ ikke en lille fis som hun ellers tidligere har skønnet hende til. Idag blev hun skønnet til 3600-3700 - så nu må hun altså godt snart komme ud. Hun er fix og færdig, perfekt størrelse og ligger 200% klar ved udgangen. Fik strenge ordrer om, at hvis jeg fik veer og vandet gik så skulel vi ikke spekulere to gange på at køre afsted så skulle vi bare hoppe i bilen med det samme - hun rådede mig også til at få tasken pakket helt færdig og smide den bag i bilen for når hun står som hun gør så troede hun fødslen ville gå temmelig stærkt. Nu må vi se.
Nå ja, og så sagde hun at jeg sku gå hjem og ha sex med min mand... det var det eneste der kunne sætte det igang fordi de hormoner der er i sæden er præcis de samme som dem de bruger til igangsættelse... så nu må vi se om han kan lokkes når nu det er på jordemoderens ordre 

Ih altså... dejlig dejlig dag... skønt at hun står så fint nu og at hun formentlig er en dejlig stor basse 
Anmeld