Sofia24 skriver:
Hej!
Jeg har lige 5 uger til vores dreng kommer ud til os
Vi er helt (næsten) klar til hans ankomst mht tøj, udstyr osv, men er de sidste dage kommet til at tænke på, at vi ikke har købt uro, legetæppe, bamser etc til ham...
Har tænkt at vi kunne ønske os aktivitetstæppe i barselsgave? Hvad er Jeres erfaringer/råd?
Skal jeg købe lidt til ham eller er det pjat? 
Knus Fra Sofia
Hejsa
Baby har ikke brug for meget legetøj i de første måneder - min søn er 11 uger og det er først nu han er ved at blive interesseret i legetøj. Han vil meget hellere snakke med os
Der er dog enkelte undtagelser: En uro over puslebordet/i kravlegården, en musikspilledåse til at tage med (vores er en sød plyskanin), et spejl og endelig har vi sådan en fin rand til at sætte i liften - vores er sort/hvid på den ene side, hvilket er godt for de små under 3 måneder, og så er der pangfarver på den anden side. Den er på tilbud i babysam til 99 kr lige nu
Og ellers synes jeg at det er en god ide at ønske sig små rangler, som ikke er for tunge, sådan at baby selv kan jonglere med den, når han begynder at kunne holde ved noget og putte det i munden.
God legelyst, når han kommer
Hilsner fra Trine
Anmeld