Råd ang. underholdning/legetøj til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Sofia24

Hej!

Jeg har lige 5 uger til vores dreng kommer ud til os  Vi er helt (næsten) klar til hans ankomst mht tøj, udstyr osv, men er de sidste dage kommet til at tænke på, at vi ikke har købt uro, legetæppe, bamser etc til ham...

Har tænkt at vi kunne ønske os aktivitetstæppe i barselsgave? Hvad er Jeres erfaringer/råd?

Skal jeg købe lidt til ham eller er det pjat?

Knus Fra Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Tullebobs

Sofia24 skriver:

Hej!

Jeg har lige 5 uger til vores dreng kommer ud til os  Vi er helt (næsten) klar til hans ankomst mht tøj, udstyr osv, men er de sidste dage kommet til at tænke på, at vi ikke har købt uro, legetæppe, bamser etc til ham...

Har tænkt at vi kunne ønske os aktivitetstæppe i barselsgave? Hvad er Jeres erfaringer/råd?

Skal jeg købe lidt til ham eller er det pjat?

Knus Fra Sofia

Hejsa

Baby har ikke brug for meget legetøj i de første måneder - min søn er 11 uger og det er først nu han er ved at blive interesseret i legetøj. Han vil meget hellere snakke med os

Der er dog enkelte undtagelser: En uro over puslebordet/i kravlegården, en musikspilledåse til at tage med (vores er en sød plyskanin), et spejl og endelig har vi sådan en fin rand til at sætte i liften - vores er sort/hvid på den ene side, hvilket er godt for de små under 3 måneder, og så er der pangfarver på den anden side. Den er på tilbud i babysam til 99 kr lige nu

Og ellers synes jeg at det er en god ide at ønske sig små rangler, som ikke er for tunge, sådan at baby selv kan jonglere med den, når han begynder at kunne holde ved noget og putte det i munden.

God legelyst, når han kommer

Hilsner fra Trine

Anmeld

21. juni 2010

L-Mortil3

Jeres ansigter er mere end rigeligt det første stykke tid

Når han bliver lidt større var Liam glad for:

Spejl

Uro

Musik

Sokke og håndrangle sæt fra Lamaze

Plys "rangle" (den siger båt når baby trykker, den er fra Lilliputiens)

Anmeld

21. juni 2010

Sofia24

Tullebobs skriver:

Hejsa

Baby har ikke brug for meget legetøj i de første måneder - min søn er 11 uger og det er først nu han er ved at blive interesseret i legetøj. Han vil meget hellere snakke med os

Der er dog enkelte undtagelser: En uro over puslebordet/i kravlegården, en musikspilledåse til at tage med (vores er en sød plyskanin), et spejl og endelig har vi sådan en fin rand til at sætte i liften - vores er sort/hvid på den ene side, hvilket er godt for de små under 3 måneder, og så er der pangfarver på den anden side. Den er på tilbud i babysam til 99 kr lige nu

Og ellers synes jeg at det er en god ide at ønske sig små rangler, som ikke er for tunge, sådan at baby selv kan jonglere med den, når han begynder at kunne holde ved noget og putte det i munden.

God legelyst, når han kommer

Hilsner fra Trine

Tak for dit svar  og gode råd!

Tror da lige jeg vil ta en tur i babysam efter sådan en så... Hvilket mærke er den?

Sofia

Anmeld

21. juni 2010

Sofia24

Line&Liam skriver:

Jeres ansigter er mere end rigeligt det første stykke tid

Når han bliver lidt større var Liam glad for:

Spejl

Uro

Musik

Sokke og håndrangle sæt fra Lamaze

Plys "rangle" (den siger båt når baby trykker, den er fra Lilliputiens)

Vil jo også helst at han vil se på os i starten  

Tror så at vi venter med et aktivitetstæppe og ønsker os et i stedet for...

Tak for dit svar!

Anmeld

21. juni 2010

Tullebobs

Sofia24 skriver:

Tak for dit svar  og gode råd!

Tror da lige jeg vil ta en tur i babysam efter sådan en så... Hvilket mærke er den?

Sofia

Den er fra Tiny Love

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.