vask af forlæder til barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.353 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

LotteN

Er der nogen der ved om forlædere  (eller hvad det nu hedder) til en odder barnevogn kan tåle at blvie vasket i maskinen??? kan se vores har fået nogle skjølder invendigt nemlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

L-Mortil3

LotteN skriver:

Er der nogen der ved om forlædere  (eller hvad det nu hedder) til en odder barnevogn kan tåle at blvie vasket i maskinen??? kan se vores har fået nogle skjølder invendigt nemlig!

Nu skriver du odder, men mener du som i den yere model med stof overlæder, eller den gamle model, der har sådan noget lærredagtig overlæder?

Anmeld

21. juni 2010

LotteN

Line&Liam skriver:

Nu skriver du odder, men mener du som i den yere model med stof overlæder, eller den gamle model, der har sådan noget lærredagtig overlæder?

så må det være den nye - den er købt i 2008

Anmeld

21. juni 2010

L-Mortil3

LotteN skriver:

så må det være den nye - den er købt i 2008

Så ved jeg det ikke

Anmeld

21. juni 2010

netdaddy

LotteN skriver:

Vi har en Odder fra 2008 med "stof" forlæder, og det har vi vasket i vaskemaskinen da knægten overbrækkede hele barnevognen på et tidspunkt.

Vask den ved 30-40 grader og uden skyllemiddel, så er den formodentlig ren igen.

Anmeld

21. juni 2010

LotteN

netdaddy skriver:

Vi har en Odder fra 2008 med "stof" forlæder, og det har vi vasket i vaskemaskinen da knægten overbrækkede hele barnevognen på et tidspunkt.

Vask den ved 30-40 grader og uden skyllemiddel, så er den formodentlig ren igen.

super - det vil jeg forsøge mig med så...

tusind tak for hjælpen

Anmeld

22. juni 2010

netdaddy

LotteN skriver:

super - det vil jeg forsøge mig med så...

tusind tak for hjælpen

Velbekomme....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.