Troede lige at jeg skulle have en dejlig ukompliceret graviditet, men sådan skulle det ikke gå.
Havde aften-nattevagt fra fredag til Lørdag og hele Lørdag gik med kraftige plukkeveer, som gjorde ondt nederst i maven. Var lidt bekymret og tænkte det går nok over. Men søndag morgen fortsatte det, og de kom ca hvert 5-8.min og gjorde ondt.
Så vi besluttede at vi skulle til fødegangen for at blive tjekket og på vej i bilen kom plukkeveerne hvert 2.-4. min og nev. (Kan lige love jer for at vi blev stressede).
Kom i fødemodtagelsen og fik kørt en kurve, som viste de her plukkeveer, som kom med 2-5min imellem. Og så blev jeg cervixscannet og min livmoderhals var blevet 0,5cm kortere på 3 dage (men stadig lang nok).
Hvorom alting er, så sagde lægen, at nu var det slut med at arbejde og jeg skal passe bedre på mig selv. Har lige haft min ledende overlæge i røret og fortalt ham, at jeg desværre er blevet sygemeldt. Han var rigtig sød og forstående. Men jeg har så dårlig samvittighed og synes bare det er den mest trælse måde at gå fra på! Føler jeg svigter allesammen
.
I øvrigt stilnede plukkeveerne af i løbet af aftenen og nu har jeg det ok. Får stadig plukkeveer, men slet ikke ligesom i går. Og så bliver jeg i tvivl, skulle jeg alligevel været fortsat med at arbejde?
KH Neta -som allerede savner arbejde
Anmeld