Hej piger,
Vores uheld vil åbenbart ingen ende tage.
Noah har jo fået skoldkopper hvilket i sig selv er fredeligt nok, men nu er der gået infektion i dem, og det er meget alvorligt.
Han har hele tiden mellem 40,0 og 40,4 i feber, og han sover hele tiden og er "halv-bevistløs".
Han er nu indlagt på byens privathopital, hvor han ligger med drop og får antibiotika. Han får taget en hulens masse prøver, både blodprøver, røngtens af lungerne (lungebetændelse er også en normalt følgesygdom på skoldkopper) og podninger af hans inficerede sår.
Han har det MEGET MEGET skidt.
Forsikringen i DK siger at hans sag betegnes som alvorlig, og at vi lige skal se tiden an hernede, da han er syg nok til, hvis det bliver aktuelt at komme hjem.
Vi har lavet en vagtplan, så vi skiftes til at sidde hos ham - heldigvis er vi jo os, mine forældre og min fætter og Christians kusine (som jo er kærester), så vi tager 4 timers vagter 2 personer sammen, så jeg skal derind her kl. 14 til 18 (9-13 dk-tid) sammen med Christians kusine.
Jeg ville ønske og bede til at vi var hjemme i DK, der ville det være meget nemmere.
Jeg er dog imponeret over standarden hernede på hospitalet, der er styr på alt og der er flot og dygtige læger - så jeg er tryg nok ved at vi er på hospitalet hernede.
Jeg er bare bange for at det er meget slemt.
Jeg har mobilnummer til både Lise og Tynen, så de får updates hvis jeg ikke selv lige orker at komme på.
Knus en meget træt Tut.