Noah er indlagt i Thailand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Tut

Hej piger,

Vores uheld vil åbenbart ingen ende tage.

Noah har jo fået skoldkopper hvilket i sig selv er fredeligt nok, men nu er der gået infektion i dem, og det er meget alvorligt.

Han har hele tiden mellem 40,0 og 40,4 i feber, og han sover hele tiden og er "halv-bevistløs".

Han er nu indlagt på byens privathopital, hvor han ligger med drop og får antibiotika. Han får taget en hulens masse prøver, både blodprøver, røngtens af lungerne (lungebetændelse er også en normalt følgesygdom på skoldkopper) og podninger af hans inficerede sår.

Han har det MEGET MEGET skidt.

Forsikringen i DK siger at hans sag betegnes som alvorlig, og at vi lige skal se tiden an hernede, da han er syg nok til, hvis det bliver aktuelt at komme hjem.

Vi har lavet en vagtplan, så vi skiftes til at sidde hos ham - heldigvis er vi jo os, mine forældre og min fætter og Christians kusine (som jo er kærester), så vi tager 4 timers vagter 2 personer sammen, så jeg skal derind her kl. 14 til 18 (9-13 dk-tid) sammen med Christians kusine.

Jeg ville ønske og bede til at vi var hjemme i DK, der ville det være meget nemmere.

Jeg er dog imponeret over standarden hernede på hospitalet, der er styr på alt og der er flot og dygtige læger - så jeg er tryg nok ved at vi er på hospitalet hernede.

Jeg er bare bange for at det er meget slemt.

Jeg har mobilnummer til både Lise og Tynen, så de får updates hvis jeg ikke selv lige orker at komme på.

Knus en meget træt Tut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Louise mortil4

ved slet ikke lige hva jeg skal skrive. Det gør mig bare så ondt i skal i gennem det her også. Hvor er det synd for Noah og jer selvfølgelig.

Håber snart det går den rigtige vej med ham.

Sender jer en masse tanker og håb om bedring snart.

Anmeld

21. juni 2010

Kristina V

Ved slet ikk hva jeg skal skrive til jer..

Håber virkelig snart at i får en ende på alt det sygdoms ræs.. Men det er dejligt at høre de er gode dernede. Håber dog på i kommer hjem, hvor man nu engang er lidt mere tryk..

Et STORT herfra i hvertfald...

Anmeld

21. juni 2010

Monica

For pokker da Tutter... Jeg føler med jer

1000 tanker herfra...

Anmeld

21. juni 2010

Marco2

Århhh tut vil det da ingen ende ta'

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men håber alt kommer til at gå for Jer.

Stort knus.

AG

Anmeld

21. juni 2010

Anja

Det er dog helt utroligt som I skal rammes af sygdom

Det er dog dejligt, at det virker som om de har styr på det på privathospitalet  men man er alt andet lige mere tryg ved at være i DK, når der sker sådan noget.

God bedring til Noah

Anmeld

21. juni 2010

ka li ja

nej hvor er det dog synd!!!!

tænker på jer.

og kæmpe kram fra mig

Anmeld

21. juni 2010

Mary

Åh nej da  Hvorfor skal I dog rammes af al det sygdom!? 

Mange kram og god bedring til Noah! 

Anmeld

21. juni 2010

Kaufie

Det er da utroligt som I er ramt - Øv, hvor er det synd for jer allesammen - men selvfølgelig mest for lille Noah.

Hvor skal I da bare frygtelig meget igennem.....

God bedring til Noah - og håber alt er vel med Nana?

Anmeld

21. juni 2010

Nadi

Åh gud nej!! Hvor er det bare synd og helt forfærdeligt at høre. Jeg har sådan tænkt på jer, og er virkelig ked af at det står sådan til hos jer. Ej sidder helt med tåre i øjnene, hvor er det bare uretfærdigt

Håber på det bedste for jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.