Yrsa skriver:
Ja, det har været en lang rejse...for fire år siden var jeg sikker på at jeg ville ende som førtidspensionist og ikke havde noget jeg kunne klare andet end bare at overleve...og nu er jeg her, glad for livet og alt...det er så fantastisk, men det tager tid når det hele skal følge med...men det er skønt det har kunne lade sig gøre, ikke mindst takket være en dygtig kirurg og en fanden masse arbejde indeni mig.
VILDT, med din svigerinde...hun har nok også et stykke mentalt arbejde hun skal igang med nu...men er hun ikke bare lykkelig..
tænk at slippe ud af alt det fedt...slet ikke til at forestille sig hvor hæmmet hun må have levet før..
Ahmen, det var helt forfærdeligt så stor hun var!!!!
Kæmpe, kæmpe kvinde......
Tror nok hun mangler 2 kg for at kunne få alt det løse hud opereret væk, så ved hun træner 11 timer i ugen for at få de sidste kg af.....
Altså når jeg bare ved hvordan jeg har det til slut i mine graviditeter med alle de kg, så må det jo være ENDNU værre at ha dem siddende uden at være gravid..... Synes det er så flot du er nået dertil hvor du er..... Smuk og smækker!!! Både udenpå og indeni! :-)
Anmeld