Aukupunktur mod overvægt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Kristina V

Er der nogle af jer som har prøvet det??

Spiser ok sundt i mine hoved måltider, men har et seriøst problem med at snacke den gennem dagen..

Jeg er eks ryger, stoppede igen dajeg ventede mig andet barn, og han er nu 2 mdr. og savner SÅ meget mine smøger. Tror det er derfor jeg snacker den sådan, og vil jo heller ikk starte med at ryge igen.

Så var det jeg læste at man kan få lagt nåle i ørene for at nedsætte appetiten lidt.

Så nogle som kan dele ud med deres erfaringer om dette??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Spiser ok sundt i mine hoved måltider, men har et seriøst problem med at snacke den gennem dagen..

Jeg er eks ryger, stoppede igen dajeg ventede mig andet barn, og han er nu 2 mdr. og savner SÅ meget mine smøger. Tror det er derfor jeg snacker den sådan, og vil jo heller ikk starte med at ryge igen.

Så var det jeg læste at man kan få lagt nåle i ørene for at nedsætte appetiten lidt.

Lyder spændende... men problemet er vel ikke at du er SULTEN?? Altså jeg tænker at det ikke vil hjælpe med noget der nedsætter appetittet for i virkeligheden er det vel abre den dumme vane (som jeg også har) der skal ændres med at gå og små spise hele tiden - eller ihvertfald skifte de usunde mellemmåltider ud med nogle sundere.

Men følger da lige med... mon man kan få akupunktur mod den søde tand... så er jeg med

Anmeld

21. juni 2010

anna-jonas

Jeg betalte en formue for at få nåle i, der skulle stoppe mit madmisbrug. Men uden held..................er større end nogensinde, og har helt mistet troen på, at jeg kan tabe mig.

Overvejer at prøve en hypnotisør, da min spiseforstyrrelse er oppe i hovedet. Måske han kan reparere det.

Anmeld

21. juni 2010

Kristina V

Synes ikk jeg mad misbruger, jeg har bare rygrad som en orm, så har svært ved at holde mig væk fra de søde sager når de er her. Og er de her ikke spiser jeg bare noget andet, men det er mest om aftenen..

Har i hvert fald snakket med min læge som ligger nålene, og han synes vi ska prøve, så ska derned imorgen og ha lagt i ørene...

Anmeld

21. juni 2010

anna-jonas

Kristina V skriver:

Synes ikk jeg mad misbruger, jeg har bare rygrad som en orm, så har svært ved at holde mig væk fra de søde sager når de er her. Og er de her ikke spiser jeg bare noget andet, men det er mest om aftenen..

Har i hvert fald snakket med min læge som ligger nålene, og han synes vi ska prøve, så ska derned imorgen og ha lagt i ørene...

Jamen, det er da fantastisk hvis din læge kan gøre det, og ganske gratis. Jeg var hos en akupunktør som tog 300 kr. pr gang..................og da jeg havde været der 9 gange, opgav jeg.................5 kg. tungere, men lettere på pengepungen.

Ønsker dig held og lykke med projektet. Men husk, at det er DIG der skal gøre arbejdet, det gør nålene ikke for dig.

Anmeld

21. juni 2010

slettet_7530

Min mand og jeg gik til hypnoterapi, han tabte 19 kilo på ingen tid.

Jeg var lidt sværer at nå tilsyneladende fordi jeg havde nogle barriere som lige skulle nedbrydes først så kom det.

hat tabt mange kilo nu.

Snakkede med en ekspedient i en guldsmed lige efter jul, vores tale kom ind på vægttab og hun var en stor pige, jeg anbefalede hende at kontakte Stephen som vi havde gået hos, da hun havde været hos ham første gang og til anden gang hun skulle på besøg hos ham, havde hun smidt 10 kilo

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

Kristina V skriver:

Jeg gik hos en tidligere sygeplejerske, som var uddannet inden for kinesiologi, akupunktur og zoneterapi - og hun var altså ret effektiv.! Uden at kende mig kunne vidste hun en masse ting om mig som hun på ingen måde vil kunne opstøve, hun "spurgte" min krop om en masse ting, jeg fik vacuum på fødder og hænder, akupunktur, zone m.m. og jeg har aldrig haft det bedre efter de besøg hos hende!

Jeg havde lige mistet SA og hun vurderede at min krop var fyldt med slam, det her var i decembermåned 07 hvor vi mistede. Hun sagde så " at hvis jeg holdte hendes behandlinger, og den diætplan jeg havde fået og tabt det antal kg/væske jeg havde i kroppen" så ville min krop være helt klar om 3-4 måneder. Da jeg fyldte 30 og vi var i Caribien den 5. april blev jeg gravid selvom jeg havde menstruation, det var så underligt.

Har aldrig troet på "det her " før, men jeg vil sige at det gav stof til eftertanke og var virkelig pengene værd at prøve.

Det drejer sig ikke kun om mad, men også hvordan din krop fungerer. Hun fandt ud af at mine nyrer kørte på halv kraft, så dem skulle vi have gang i igen, og nu fungerer de  100%.

Jeg ved faktisk ikke om det hører under alternativ behandler - kunne godt tænkes.

Anmeld

21. juni 2010

Kristina V

er skide spændt!! Ved godt det ikke er nålene som gør arbejdet og at det er mig som skal kæmpe, mn hvis de nu bare lige kunne tage toppen... Ja så er jeg lykkelig, for er sku bange for at falde i smøgerne igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.