Kristina V skriver:
Er der nogle af jer som har prøvet det??
Spiser ok sundt i mine hoved måltider, men har et seriøst problem med at snacke den gennem dagen..
Jeg er eks ryger, stoppede igen dajeg ventede mig andet barn, og han er nu 2 mdr. og savner SÅ meget mine smøger. Tror det er derfor jeg snacker den sådan, og vil jo heller ikk starte med at ryge igen.
Så var det jeg læste at man kan få lagt nåle i ørene for at nedsætte appetiten lidt.
Så nogle som kan dele ud med deres erfaringer om dette??
Jeg gik hos en tidligere sygeplejerske, som var uddannet inden for kinesiologi, akupunktur og zoneterapi - og hun var altså ret effektiv.! Uden at kende mig kunne vidste hun en masse ting om mig som hun på ingen måde vil kunne opstøve, hun "spurgte" min krop om en masse ting, jeg fik vacuum på fødder og hænder, akupunktur, zone m.m. og jeg har aldrig haft det bedre efter de besøg hos hende!
Jeg havde lige mistet SA og hun vurderede at min krop var fyldt med slam, det her var i decembermåned 07 hvor vi mistede. Hun sagde så " at hvis jeg holdte hendes behandlinger, og den diætplan jeg havde fået og tabt det antal kg/væske jeg havde i kroppen" så ville min krop være helt klar om 3-4 måneder. Da jeg fyldte 30 og vi var i Caribien den 5. april blev jeg gravid selvom jeg havde menstruation, det var så underligt.
Har aldrig troet på "det her " før, men jeg vil sige at det gav stof til eftertanke og var virkelig pengene værd at prøve.
Det drejer sig ikke kun om mad, men også hvordan din krop fungerer. Hun fandt ud af at mine nyrer kørte på halv kraft, så dem skulle vi have gang i igen, og nu fungerer de 100%.
Jeg ved faktisk ikke om det hører under alternativ behandler - kunne godt tænkes.