min krop er ikke længere min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

baby2010

Sådan havde jeg det også... Den sidste tid er bare den værste... Puha godt der kommer noget godt ud af det i den sidste ende. Desværre får du ikke dig selv igen - det lille væsen KRÆVER hele dig så meget, at du ikke kan bestemme over dig selv og din krop mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

NoName

Blander mig lige her... DEJLIGT med en brokkeri tråd - TAK for den!!

Jeg er idag 34+5 og gider heller ikke rigtig mere.

Sover elendigt om natten (kommer man også til når man har født, men på en anden måde), tung og træt, vand i benene, uro i hele kroppen, pluk veer der trækker omme fra lænden, doven, grim og stor.

Lidt brok herfra NoName

Anmeld

21. juni 2010

3xM

yeahhhh hvor er jeg glad for at læse andre end mig der brokker

inat har jeg drømt så elendigt århhh hvor er jeg træt af det...og så er man bare sur hele næste dag...

drømmer så meget om alt muligt

Anmeld

21. juni 2010

Faith

mariaogmarcus skriver:

yeahhhh hvor er jeg glad for at læse andre end mig der brokker

inat har jeg drømt så elendigt århhh hvor er jeg træt af det...og så er man bare sur hele næste dag...

drømmer så meget om alt muligt

Åh kender alt for godt det med at drømme sære drømme.... Her for et stykke tid siden drømte jeg at der desværre ikke var flere tvillingedrenge på lager, men at jeg kunne få et par tvillingepiger på 18.... Tak dem snupper jeg da

Anmeld

21. juni 2010

3xM

smillaluna skriver:

Åh kender alt for godt det med at drømme sære drømme.... Her for et stykke tid siden drømte jeg at der desværre ikke var flere tvillingedrenge på lager, men at jeg kunne få et par tvillingepiger på 18.... Tak dem snupper jeg da

ha ha ha den var lidt sød...

udover drømme om hvor min kæreste dumper mig på facebook eller finder sammen med sin x ( hvis navn jeg iøvrigt blev kaldt for idag) eller bare er en røv

så drømte jeg den nye iphone var sådan en rigtig klods ...og var helt forarget griner

men de særeste og ulækre drømme

Anmeld

21. juni 2010

Faith

mariaogmarcus skriver:

ha ha ha den var lidt sød...

udover drømme om hvor min kæreste dumper mig på facebook eller finder sammen med sin x ( hvis navn jeg iøvrigt blev kaldt for idag) eller bare er en røv

så drømte jeg den nye iphone var sådan en rigtig klods ...og var helt forarget griner

men de særeste og ulækre drømme

Man kan virkelig drømme nogle ækle ting. Underligt at det ligesom bliver værre under en graviditet. De der drømme hvor ens kæreste er sammen med en anden er sku næsten de værste. Det er nok fordi man føler sig mere sårbar under en graviditet. Jeg tænker hver dag at jeg synes det er sært min mand stadig synes jeg er dejlig sådan som jeg ser ud for tiden. Hvor er vi kvinder hårde ved os selv nogen gange.

Anmeld

21. juni 2010

3xM

smillaluna skriver:

Man kan virkelig drømme nogle ækle ting. Underligt at det ligesom bliver værre under en graviditet. De der drømme hvor ens kæreste er sammen med en anden er sku næsten de værste. Det er nok fordi man føler sig mere sårbar under en graviditet. Jeg tænker hver dag at jeg synes det er sært min mand stadig synes jeg er dejlig sådan som jeg ser ud for tiden. Hvor er vi kvinder hårde ved os selv nogen gange.

ja det er vi faktisk og plus man bare ikke siger meget til manden det virker så tabu agtig og de lytter ikke rigtigt alligevel

Anmeld

23. juni 2010

Sirimor

-hvor skønt med en brokketråd. Jeg melder mig på banen. jeg gider ikke være gravid mere. Jeg vil have min krop igen

Jeg har være sygemeldt pga. mange og smertefulde plukkeveer. Jeg har gået længe og været svært bekymret for om jeg pludselig skulle gå i fødsel - nu har jeg heldigvis prøvet at føde før, så jeg ved i det mindste hvad veer er, men vil sige at optakten til veer har været her et par gange...

Jeg har ondt i ryg, lænd, hofter, maven. I weekenden sparkede min ældste dreng mig voldsomt i maven (han taklede lige sin mor), og jeg har nu også et blåt mærke og er øm der...

Jeg har haft hæmorider - men det hjalp heldigvis med et råd om at ligge med benene oppe.

Jeg har stadig plukkeveer, halsbrand, og som noget helt nyt de vildeste kramper i ben og arme. Jeg tror at kramperne skyldes vand i kroppen.

Det var vist det hele....  Så nu glæder jeg mig til om 6 uger at få min krop igen.

Anmeld

23. juni 2010

3xM

Sirimor skriver:

-hvor skønt med en brokketråd. Jeg melder mig på banen. jeg gider ikke være gravid mere. Jeg vil have min krop igen

Jeg har være sygemeldt pga. mange og smertefulde plukkeveer. Jeg har gået længe og været svært bekymret for om jeg pludselig skulle gå i fødsel - nu har jeg heldigvis prøvet at føde før, så jeg ved i det mindste hvad veer er, men vil sige at optakten til veer har været her et par gange...

Jeg har ondt i ryg, lænd, hofter, maven. I weekenden sparkede min ældste dreng mig voldsomt i maven (han taklede lige sin mor), og jeg har nu også et blåt mærke og er øm der...

Jeg har haft hæmorider - men det hjalp heldigvis med et råd om at ligge med benene oppe.

Jeg har stadig plukkeveer, halsbrand, og som noget helt nyt de vildeste kramper i ben og arme. Jeg tror at kramperne skyldes vand i kroppen.

Det var vist det hele....  Så nu glæder jeg mig til om 6 uger at få min krop igen.

åehhh lyder som den helt store tur du har der..puhh stønn altså ...

6 uger-jeg misunder dig kan du tro

men nu kan man mærke følserne har forandret sig, man redebygger mere nu og tanker om fødsel er begyndt at melde sig....

men uhhf er det ikke noget med de sidste 10 uger er de "værreste" ?

Anmeld

24. juni 2010

Sirimor

mariaogmarcus skriver:

åehhh lyder som den helt store tur du har der..puhh stønn altså ...

6 uger-jeg misunder dig kan du tro

men nu kan man mærke følserne har forandret sig, man redebygger mere nu og tanker om fødsel er begyndt at melde sig....

men uhhf er det ikke noget med de sidste 10 uger er de "værreste" ?

Jo det siger de jo.

Men jeg har fundet lidt ro i det, ved at tænke, at hvis jeg går i fødsel, så kan den lille gut overleve. Men jeg kan godt mærke at jeg svinger mere i følelserne og at min krop er tungere og vandet hober sig op - så du har noget at glæde dig til. Men så kan jeg jo tælle dage når det er værst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.