Weekenden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Munder

Ja, så er weekenden gået, og den har været fantastisk. Vi har rigtig fået slappet af, været kærester, været ude og spise flere gange og bare rigtig hygget

Andrea kom hjem omkring kl. 14.30, og jeg må indrømme, at jeg glædede mig til hun kom. Det har været rigtig dejligt at have en kæresteweekend, men det var nu også rigtig dejligt at få frøken Stædig hjem igen

Nu er der blevet ladet batterier op, så nu er jeg klar til endnu en uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Stumpen

Er du helt på toppen igen og går det okay med det andet??

Ja det er skønt med sådan en weekend, jeg er dig dybt misundelig, sådan en trænger vi i den grad til her -også selvom vi lige har haft en a la i denne her...

I går i arrigskab fik jeg smidt en sætning, der ikke blev fulgt op på hverken på det tidspunkt eller senere........Vil gerne uddybe et andet sted, bare ikke lige her, for ved jo aldrig hvem der kigger med...

Anmeld

20. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Er du helt på toppen igen og går det okay med det andet??

Ja det er skønt med sådan en weekend, jeg er dig dybt misundelig, sådan en trænger vi i den grad til her -også selvom vi lige har haft en a la i denne her...

I går i arrigskab fik jeg smidt en sætning, der ikke blev fulgt op på hverken på det tidspunkt eller senere........Vil gerne uddybe et andet sted, bare ikke lige her, for ved jo aldrig hvem der kigger med...

Det har været fantastisk. Giver et rigtig dejlig pust i parforholdet. Dejligt at have tid til at være kærester, uden at være forældre.

Jeg er ved at være fuldstændig ovenpå igen, men det har godt nok taget tid.

Øv søde, håber alt er ok?

Er på FB, hvis der er noget.

Anmeld

20. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

Det har været fantastisk. Giver et rigtig dejlig pust i parforholdet. Dejligt at have tid til at være kærester, uden at være forældre.

Jeg er ved at være fuldstændig ovenpå igen, men det har godt nok taget tid.

Øv søde, håber alt er ok?

Er på FB, hvis der er noget.

Det gør det nemlig, det er super lige at være sig selv..

Ja, det har taget sin tid, men bare det fortsætter, så er alt jo godt..

Jo har det fint nok -ikke noget at bekymre sig om..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.