For dælan....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Tynen

Hvor var det da hyggeligt at se jer "alle" sammen igen!!!!!!!!!

Håber på at få tid til at uploade de 7millioner billeder jeg tog her senere i aften - Ville bare lige sige tusind tak for i dag og undskylde lige så mange gange for det efterladte rod

/Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Marco2

JA TUSIND TAK FOR EN DEJLIG DAG.

Det var bare så godt at se Jer alle igen.

Emsen faldt selvfølgelig i søvn på vejen hjem, og mente så at man ikke skulle sove mere efter de 10 minutter. Behøver jeg sige at jeg er træææææææææææt.....

Glæder mig til at se billeder. Ikke mindst af Nadi og se hvor lækker en sveske hun blev

AG

Anmeld

20. juni 2010

birgittemarie

SÅ siger jeg også tusind tak for en dejlig dag!! Det var simpelthen så hyggeligt at se jer alle sammen igen og nu glæder jeg mig bare til vi skal holde fest, så vi kan blive fri for alle de børn!

Og jeg var også så heldig at blive klippet af den sagnomspundne Kalaha og det er bare skønno at se nyklippede spidser igen!

Knus B

Forresten et lille uddrag af en spændende samtale mellem Arthur og Nova Maria:

Arthur: Hvad hedder din storebror?

NM: Lillemand

Arthur: Aaaaaad!

Anmeld

20. juni 2010

Grynt

Vil også sige 1000 tak for en super skøn dag  Det var helt vildt dejligt at se jer alle igen...kors jeg glæder mig til vi ses igen

Anmeld

20. juni 2010

Nadi

TUSIND TRILLIONER MANGE GANGE TAK FOR IDAG

Jeg er helt opladet af energi efter sådan en super hygsom dag med jer alle!!

Mit hår er da også bare pisse fedt Kalaha, og han lagde mærke til det med det samme jeg kom ind ad døren   Glæder mig så meget til at få fingrene i det og style det...hvis det er muligt med mine evner

BM: jeg har glemt en flaske i dit køleskab, men den kommer jeg bare efter når turen går til IKEA om ikke så længe  men hvis jeg kan få dig til at tømme den og skylle den godt af ville jeg bliver super duper glad.

Endnu engang tak for en herlig dag og ja undskyld det roderi der blev efterladt

Anmeld

20. juni 2010

Muffinmus

Ha, ja for filan det må have lignet en totalt slagmark. Men hyggeligt og kom hjem med 2 trætte unger der kom i seng kl 18 og 18.30....

Anmeld

20. juni 2010

linemus

Ja mine unger larmer så stadig inde fra værelset - de har ikke fattet meningen med træthed. Jeg var overraskende nok også fyldt op med en energi og ro (lykkerus?) efter at have været sammen med jer skønne piger, der gjorde det muligt at gennemføre turen hjem inkl. lidt hylende unger og 4 stop undervejs med den største tålmodighed. Først nu, hvor tøserne griner provokerende af mig, når jeg siger de skal være stille og sove, er gassen ved at gå af ballonen

1000 tak for i dag!!! Super skønt at se jer igen og for første gang

BM og husbond: undskylder også for det bombede hus

Knus Line

Anmeld

20. juni 2010

Stumpen

linemus skriver:

Ja mine unger larmer så stadig inde fra værelset - de har ikke fattet meningen med træthed. Jeg var overraskende nok også fyldt op med en energi og ro (lykkerus?) efter at have været sammen med jer skønne piger, der gjorde det muligt at gennemføre turen hjem inkl. lidt hylende unger og 4 stop undervejs med den største tålmodighed. Først nu, hvor tøserne griner provokerende af mig, når jeg siger de skal være stille og sove, er gassen ved at gå af ballonen

1000 tak for i dag!!! Super skønt at se jer igen og for første gang

BM og husbond: undskylder også for det bombede hus

Knus Line

Et sidespring, men jeg synes simpelthen det er imponerende at du klare 4 unger.....

Anmeld

20. juni 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Forresten et lille uddrag af en spændende samtale mellem Arthur og Nova Maria:

Arthur: Hvad hedder din storebror?

NM: Lillemand

Arthur: Aaaaaad!

ja klasse samtalen fuck det var grineren at hører på )))

også selv tak for en fantastisk, men enormt trættende dag, hold op jeg skal i kassen lige om lidt

Anmeld

20. juni 2010

ka li ja

Nadi skriver:

Mit hår er da også bare pisse fedt Kalaha, og han lagde mærke til det med det samme jeg kom ind ad døren   Glæder mig så meget til at få fingrene i det og style det...hvis det er muligt med mine evner

det er jeg glad for. godt han lagde mærke til det, ellers havde han også fået høvl og selvfølgelig kan du da selv sætte det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.