Motion??!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

mukka88

Når i skal tabe jer! Hvilken slags motion dyrker i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Sisley

mukka88 skriver:

Når i skal tabe jer! Hvilken slags motion dyrker i?

Low impact aerobic, løbeture, gåture, yoga m.m. Alt hvad der akkurat får pulsen op uden jeg får totalt åndedrætsbesvær. Det skulle være den bedste fedtforbrænding.

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Løb og svømning....svømning da det strammer op stort set over alt og løb da det er nemt, billigt og effektivt...men kosten er det vigtigste og motion udgør kun en meget lille del af vægttabet og ikke mindst så bliver man jo skide sulten af al den motion.

Men det vigtigste, tror jeg, er at finde en motionsform som du kan lide og som du vil og kan holde fast i altid...det er ikke et spørgsmål om at tabe sig, men at ændre livsstil.

Held og lykke..

Anmeld

20. juni 2010

mukka88

Nogle der har erfaring med Spinning?

Anmeld

20. juni 2010

Svei

mukka88 skriver:

Nogle der har erfaring med Spinning?

Prøv det... mange er vilde med det...personligt synes jeg motionscentre er noget af det mest kedelige i verden..

Anmeld

20. juni 2010

mukka88

Yrsa skriver:

Prøv det... mange er vilde med det...personligt synes jeg motionscentre er noget af det mest kedelige i verden..

Har prøvet det 2 gange, ville bar høre om nogle har tabt sig ved det

Anmeld

20. juni 2010

Svei

mukka88 skriver:

Har prøvet det 2 gange, ville bar høre om nogle har tabt sig ved det

Du kan jo tabe dig ved alt...også bare ved at sidde derhjemme i din sofa...det handler kun om hvad du fylder på og hvad du forbrænder...er det sjovt at dyrke motion, så er der en god chance for at du kan holde fast resten af livet..

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yrsa skriver:

enig... jeg HADER motionscentre! Synes langt de fleste der kommer der, kommer for at vise sig, frem for at tabe sig

Næh, herhjemme hedder den Wii, Zumba, svømning med Laura (forhåbentlig også uden, snart), masser af gåture med vægt (barnevogn ) og så er kosten uden tvivl det vigtigste, som Yrsa siger (sorry... kan ikke lade være med at smile af det navn, søde)

Der findes masser af gode træningsredskaber derhjemme, så hvis du har diciplinen så er der masser af penge at spare ved hjemmetræning frem for fittnesscentre

Anmeld

20. juni 2010

Svei

Caroline86 skriver:

enig... jeg HADER motionscentre! Synes langt de fleste der kommer der, kommer for at vise sig, frem for at tabe sig

Næh, herhjemme hedder den Wii, Zumba, svømning med Laura (forhåbentlig også uden, snart), masser af gåture med vægt (barnevogn ) og så er kosten uden tvivl det vigtigste, som Yrsa siger (sorry... kan ikke lade være med at smile af det navn, søde)

Der findes masser af gode træningsredskaber derhjemme, så hvis du har diciplinen så er der masser af penge at spare ved hjemmetræning frem for fittnesscentre

Hihi....tror sgu også bare jeg ændrer det igen....grunden burde være forsvundet igen...eller i hvert fald ser det ud til det lykkedes...

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yrsa skriver:

Hihi....tror sgu også bare jeg ændrer det igen....grunden burde være forsvundet igen...eller i hvert fald ser det ud til det lykkedes...

JAAAA!!!!

Har ellers sådan haft lyst til at kalde dig Ysse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.