Vugge til salg - kun brugt 1 måned :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.503 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Mette.

Jeg har denne fine sving vugge til salg. Vuggen er af mærket Trolle og købt i babysam til 999 kr. uden tilbehør.

Til vuggen er der en helse madras til en nypris på 299,95 kr., samt 2 hvide stræklagner til 39,95 kr. stykket. 

Derudover er der en sengehimmel + rand fra Isabella fe, med en nypris på 329 pr. styk. og en himmelpind til 129,00 kr.

Vuggen er brugt cirka 1 måned af min lille datter på 7 uger. Hun sover næsten kun hos os, så derfor vil vi gerne af med vuggen og have en tremmeseng om noget tid i stedet.

Vuggen fremstår som ny og kan ikke ses den er brugt. Jeg sælger gerne vuggen og tilbehøret hver for sig hvis nogen kun mangler en af delene

Jeg tænker vuggen + madras og lagner skal koste 700 kr., (nypris 1380), da det stort set er nyt og kvittering og garanti stadig gælder. Det kan desuden afhentes i Århus.

Himmel, sengerand + himmelpind har en nypris på 790 kr., så dette vil jeg gerne have 400 kr. for - Men ellers kom med et bud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

LinLin

Hvor er den fin smart med det lille "kighul"!

(vi har en familievugge, der dog lige er i brug andetsteds for tiden, men når at blive klar til os )

Anmeld

20. juni 2010

Lou87

Jeg er interesseret i en pris på alt tilbehør pånær selve vuggen ?

Da vi selv har kig på denne vugge, mener nu den hedder Monica svingvugge kan det ikk passe ? Vi vil dog helst ha den i hvid, men den er også på tilbud til 599 nu i baby sam frem til 10 juli, i stedet for de 999...

Anmeld

20. juni 2010

Mette.

Jeg er interesseret i en pris på alt tilbehør pånær selve vuggen ?

Da vi selv har kig på denne vugge, mener nu den hedder Monica svingvugge kan det ikk passe ? Vi vil dog helst ha den i hvid, men den er også på tilbud til 599 nu i baby sam frem til 10 juli, i stedet for de 999...

Altså både sengerand, himmel, himmelpind, madras og lagner?  Den hedder Monica svingvugge, men mærket bag er Trolle

Anmeld

20. juni 2010

Lou87

Mette. skriver:

Altså både sengerand, himmel, himmelpind, madras og lagner?  Den hedder Monica svingvugge, men mærket bag er Trolle

Ja alt pånær vuggen :-)

Ahh oki, vidste jeg ikke.. men ja det er monica modellen.

Anmeld

21. juni 2010

Mette.

Lou87 skriver:

Ja alt pånær vuggen :-)

Ahh oki, vidste jeg ikke.. men ja det er monica modellen.

Hej igen.

Jeg har først lige set din besked nu. Har solgt vuggen og himmelpinden, men hvis du stadig er interesseret i himmel, sengerand, madras og lagner vil jeg meget gerne sælge det til dig Nyprisen på det er jo 1040 kr., så hvad siger du til 550 for det? Kan se du ikke lige bor i nærheden er Århus, kommer i forbi her nogensiden eller skal det sendes hvis det er?

Anmeld

21. juni 2010

Mette.

Hvor er den fin smart med det lille "kighul"!

(vi har en familievugge, der dog lige er i brug andetsteds for tiden, men når at blive klar til os )

Tak Den passer bare ikke så godt til Emilie.. Vi har lavede det lille "kighul" for at hun kunne se os, men det var ikke tilstrækkeligt til hun vil være i den, så nu må hun undvære

Vi har slet ingen familievugge, men det er ellers super fint også

Anmeld

21. juni 2010

Mette.

Vuggen + vuggepind er solgt! Men har stadig en himmel, sengerand, madras + 2 x stræklagner til salg

Anmeld

21. juni 2010

Lou87

Mette. skriver:

Hej igen.

Jeg har først lige set din besked nu. Har solgt vuggen og himmelpinden, men hvis du stadig er interesseret i himmel, sengerand, madras og lagner vil jeg meget gerne sælge det til dig Nyprisen på det er jo 1040 kr., så hvad siger du til 550 for det? Kan se du ikke lige bor i nærheden er Århus, kommer i forbi her nogensiden eller skal det sendes hvis det er?

Oki.

Og ja det var nemlig mit næste spørgsmål, om du havde mulighed for at undersøge hvad porto vil blive når du vejer det ??

Anmeld

21. juni 2010

Mette.

Lou87 skriver:

Oki.

Og ja det var nemlig mit næste spørgsmål, om du havde mulighed for at undersøge hvad porto vil blive når du vejer det ??

Super Hvis du giver 50 kr., så betaler jeg resten.. Er ret sikker på den koster 75 at sende..

Sender du mig en privat besked med adresse, så kan jeg skrive konto nummer tilbage til dig, så skal jeg nok sende det en af dagene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.