Endelig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

marhemor

Igår havde jeg bare den dejligste dag med en masse tumult i maven

For første gang i min gravidtitet kunne jeg virkelig mærke hvordan den lille trold inde i maven, den tumlede rundt! Mærkede de sødeste og blødeste små puf derindefra, og det fik da seriøst humøret til at stige

Og som prikken over i'et fik kæresten også lov til at mærke "noget" derindefra, hvilket medførte det dejligste smil fra ham

At maven ellers generede i stor stil med ligamentsmerter og andre ubehageligheder, det blev fuldstændig overskygget

Den har ladet vente på sig, tolden, men må indrømme at det var værd at vente på

Ville bare lige dele lidt glæde med jer andre herinde.

fra marhemor 22+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

misslea

marhemor skriver:

Igår havde jeg bare den dejligste dag med en masse tumult i maven

For første gang i min gravidtitet kunne jeg virkelig mærke hvordan den lille trold inde i maven, den tumlede rundt! Mærkede de sødeste og blødeste små puf derindefra, og det fik da seriøst humøret til at stige

Og som prikken over i'et fik kæresten også lov til at mærke "noget" derindefra, hvilket medførte det dejligste smil fra ham

At maven ellers generede i stor stil med ligamentsmerter og andre ubehageligheder, det blev fuldstændig overskygget

Den har ladet vente på sig, tolden, men må indrømme at det var værd at vente på

Ville bare lige dele lidt glæde med jer andre herinde.

fra marhemor 22+3

iiihhh det er så dejligt - stort tillykke med det

Der har været GODT gang i vores lille piger derinde fra ca. 19 uge, så jeg kender følelsen af, hvor SKØØØØØØØØØØØØNT det er når baby sparker

Og endnu bedre - at folk kan begynde at mærke det uden på maven... iihhh altså!!!

Har været i sommerhus hele weekenden med en flok veninder... og de fik allesammen mærket på maven mens hun sparkede derinde...!! Det er ellers lidt svært at ramme, lige når det mærkes... for tit mærker jeg det inde i maven, og så kan man intet mærke udenpå!!!

Men deeejligt at du nu kan mærke din lille bebs derinde... det er så dejligt livsbekræftende....

Mange fra Lea (24+6)

Anmeld

20. juni 2010

marhemor

misslea skriver:

iiihhh det er så dejligt - stort tillykke med det

Der har været GODT gang i vores lille piger derinde fra ca. 19 uge, så jeg kender følelsen af, hvor SKØØØØØØØØØØØØNT det er når baby sparker

Og endnu bedre - at folk kan begynde at mærke det uden på maven... iihhh altså!!!

Har været i sommerhus hele weekenden med en flok veninder... og de fik allesammen mærket på maven mens hun sparkede derinde...!! Det er ellers lidt svært at ramme, lige når det mærkes... for tit mærker jeg det inde i maven, og så kan man intet mærke udenpå!!!

Men deeejligt at du nu kan mærke din lille bebs derinde... det er så dejligt livsbekræftende....

Mange fra Lea (24+6)

Tak for dit svar

Ja, det er så fantastisk endelig at mærke den lille derinde fra... Har også måttet vente, da moderkagen har ligget højt på forvæggen, og jeg derfor ikke har mærket noget tidligere.

Og ja en fantastisk følelse at kunne dele med andre. Glæder mig også til at jeg en dag kan dele det med andre hver dag

Lyder skønt med en weekendtur i sommerhus med veninderne, jeg har hygget med min mor hele weekenden, og igår aftes var kæresten og jeg et smut i Tivoli. Livet er bare dejligt

Anmeld

20. juni 2010

misslea

marhemor skriver:

Tak for dit svar

Ja, det er så fantastisk endelig at mærke den lille derinde fra... Har også måttet vente, da moderkagen har ligget højt på forvæggen, og jeg derfor ikke har mærket noget tidligere.

Og ja en fantastisk følelse at kunne dele med andre. Glæder mig også til at jeg en dag kan dele det med andre hver dag

Lyder skønt med en weekendtur i sommerhus med veninderne, jeg har hygget med min mor hele weekenden, og igår aftes var kæresten og jeg et smut i Tivoli. Livet er bare dejligt

Jaaaah livet er herligt...

Jeg gør meget ud af at nyde den sidste tid og uafhængigheden....!! For selvom det er den aller mest ønskede lille bebs, der kommer til os i starten af oktober, så er vi begge jo godt klar over, at det er hårdt arbejde.... heheh!!Så tiden inden hun ankommer skal bruges på venindehygge og "plejning" af ægteskabet...  Og på den måde er ventetiden heller ikke helt så lang

Mange fra Lea

Anmeld

29. juni 2010

Gyllibik

Det hele bliver pludseligt mere realistisk, når man virkeligt kan mærke den lille.

Jeg mærkede og vores lille dreng første gang i uge 19.  Min mand fik sit første spark i hovedet 19+5 på vores ferie i Egypten. ( Den sidste ferie alene

Anmeld

29. juni 2010

Tama

Ja det er så skønt at mærke de små spark fra maven ...

Jeg har selv mærket en masse og føler han tumler rundt men det har ikke været så hårdt at min kæreste kan mærke det udenpå huden endnu men det glæder jeg mig til han kan 

Tanja uge 24 + 0

Anmeld

30. juni 2010

marhemor

Tama skriver:

Ja det er så skønt at mærke de små spark fra maven ...

Jeg har selv mærket en masse og føler han tumler rundt men det har ikke været så hårdt at min kæreste kan mærke det udenpå huden endnu men det glæder jeg mig til han kan 

Tanja uge 24 + 0

Ja, det er dejligt med det tumleri
Igår valgte den lille bebs sig at vende sig op ad mine ribben og kvitterede med et lille spark på ribbene, knapt så rart, men alligevel tænker man at det er en fantastisk følelse

Er nu heller ikke sikker på at kæresten mærkede sparket, men han mærkede noget, så derfor tror vi at det var et spark Men han har så ikke mærket noget siden, så det var sikkert bare et lucky shot

Anmeld

2. juli 2010

Tama

marhemor skriver:

Ja, det er dejligt med det tumleri
Igår valgte den lille bebs sig at vende sig op ad mine ribben og kvitterede med et lille spark på ribbene, knapt så rart, men alligevel tænker man at det er en fantastisk følelse

Er nu heller ikke sikker på at kæresten mærkede sparket, men han mærkede noget, så derfor tror vi at det var et spark Men han har så ikke mærket noget siden, så det var sikkert bare et lucky shot

Uha nej det må ikke være rart at det er lige i ribbenene men igen som du siger så er det dejligt med liv  vi er ikke sådan at finde ud af os kommende mødre ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.