Privat Børnepasser søger et nyt barn!!! (Amager)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.138 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

lyndy77

Vi søger legekammerat!

Hej allesammen.
Elias (8 måneder) og jeg (33 år), søger en legekammerat til Elias fra 1.august.
Elias er en glad og aktiv dreng som elsker at udfordre, lege og pille.
Elias leger lige nu med Nicholas (10 måneder) men Nicholas har fået vuggestueplads fra 28. juni.

Jeg er som person smilende, glad, omsorgsfuld, ansvarlig, aktiv og tålmodig. Jeg elsker at gå ture, tage på legepladser, tegne, læse mm. Jeg elsker at være ude når vejret er til det men kan også finde på masser af ting at hygge med indendørs.

I am an English lady of 33 years old that has been living in Denmark for 11 years. I am married to a Danish man and we have 2 children together, one of 7 years and one of 2 years.
I have many years experience of looking after young children as in Denmark I have been an au-pair, a privat børnepasser for over 3 years, a privat dagpleje for nearly 3 years, and a pædagogmedhjælper in a vuggestue. And, of course, a mother!
I can supply references.

I can speak, read and understand danish but am still not so confident in writing in danish. I can speak either danish or english to your child, whichever you would prefer.

I am already a godkendt privat børnepasser with Københavns Kommune.

If you are interested in discussing this more then please get in touch.

Venlig hilsen,
Lynne

l.wiese@mail.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

N&J

Øhh.. måske ikke den rigtige kategori at smide denne i???

Anmeld

20. juni 2010

Diana...

N&J skriver:

Øhh.. måske ikke den rigtige kategori at smide denne i???

Den er smidt i mange kategorier 

Anmeld

20. juni 2010

lyndy77

I figured that single mums still need a privat børnepasser if they can't get a vuggestue place

Also on Amager it is very hard to get a vuggestue place before mum or dad has to go back to work so as I am looking for a new child I thought this would be a good place to let people know.

Have a good weekend,

Venlig hilsen,

Lynne

Anmeld

20. juni 2010

N&J

lyndy77 skriver:

I figured that single mums still need a privat børnepasser if they can't get a vuggestue place

Also on Amager it is very hard to get a vuggestue place before mum or dad has to go back to work so as I am looking for a new child I thought this would be a good place to let people know.

Have a good weekend,

Venlig hilsen,

Lynne

Nu er det nok de færeste enlige mødre der har råd til det.. syntes bare ikke det har noget med emnet at gøre, det ville nok have været smartere at smide den i københavn kategorien

Anmeld

20. juni 2010

L.J.L

Det kan da også være ligegyldigt hvor eller hvor mange steder indlægget ligger, hvis man ikke har interesse i indlægget kan man vel springe det over....

Anmeld

20. juni 2010

foto på lærred

N&J skriver:

Nu er det nok de færeste enlige mødre der har råd til det.. syntes bare ikke det har noget med emnet at gøre, det ville nok have været smartere at smide den i københavn kategorien

Jeg tror prisen er det samme som en vuggestue plads. I kbhs kommune kan man (fordi kommunnen ikke har plads i vuggestuerne) bruge en privat dagplejer. Vores kostede det samme som en vuggestue plads, men nogle er også lidt billigere.

Anmeld

20. juni 2010

N&J

foto på lærred skriver:

Jeg tror prisen er det samme som en vuggestue plads. I kbhs kommune kan man (fordi kommunnen ikke har plads i vuggestuerne) bruge en privat dagplejer. Vores kostede det samme som en vuggestue plads, men nogle er også lidt billigere.

Ja, men du får støtte til pladsen udfra din indkomst, og de der læser får 100% friplads, det kan du ikke med en privat, desuden så kommer vi jo alle steder fra og derfor syntes jeg ikke den har noget at gøre i denne kategori.. sorry

Anmeld

20. juni 2010

foto på lærred

Nåh, friplads tilskud---Det havde jeg ikke lige tænkt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.