PANIIIIIIK!!!!!!! (næsten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja så har jeg endelig fået min pensumliste for næste semester :D

Til på mandag skal jeg læse hele Jane Austens "Pride and Prejudice" (aner ikke hvor lang den er),
tirsdag: 85 siders semantics,
onsdag: 60 siders morphology,
torsdag: 92 siders amerikans historie
fredag: 69 siders britisk og irisk hstorie

Det hele er skrevet på engelsk OG JEG HAR IKKE ÉEN AF BØGERNE ENDNU :P

Ja jeg kan kun smile af det, for sådan starter jeg alle mine semestre. De skal nemlig ikke have point for hurtighed inde på uni. Jeg ved vist godt hvad jeg skal i morgen :D

Kh Jeanne

Ps...er pride and prejudice ikke filmatiseret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2008

Tinc

Jo Stolthed og Fordommer er filmatiseret og vist i flere versioner. Det er da en mulighed for let læste sider:-)

Du er dog heldig, vi havde ingen undervisning sidste semester der på nogen måde relaterede til de eksamener vi forventedes at tage. Det kommende semester ser det dog noget bedre ud, men så har jeg også spild et semester med frustrationer og manglende beståede eksamener.
Universitetverdenen er virkelig blever noget fjendsk overfor de studerende - det er der sgu ikke meget fremtid i hvis du spør mig:-)

KNUS/Tine

Anmeld

28. januar 2008

Louise :o)

Ja kender de der pensum lister :@ Men dejligt dejligt er jeg lige blevet færdig med 9. semester og skal skrive speciale. Tiden er godt nok blevet nedsat, men på den anden side, er det dejligt IKKE at have pensum lister og kan koncentrere mig om en tng. Sidst semester bød på projektopgave og en metodik opgave og 4 kurser, synes det var lige rigeligt.
Nå mn held og lykke
Stolthed og Fordom er faktisk en ok bog ;)
Klem Ll(C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.