M2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Bamme

Så har man været til sin første turnering, med 18 huller, på den "store" bane!

Og så vandt man søreme.

Jeg vandt sådan en fed uldplaid.

Lavede 36 points!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Marco2

Arhmen hvor fedt!!

Dit første trofæ. Ærgerligt der ikke lige kom 1 point mere point på kontoen til en regulering

Vi skulle have haft sommerafslutning idag, men det blev aflyst pga regn. Men jeg havde jo arrangeret pasning, så jeg har haft en dag helt alene hjemme.. uhmmmm...

AG

Anmeld

20. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Arhmen hvor fedt!!

Dit første trofæ. Ærgerligt der ikke lige kom 1 point mere point på kontoen til en regulering

Vi skulle have haft sommerafslutning idag, men det blev aflyst pga regn. Men jeg havde jo arrangeret pasning, så jeg har haft en dag helt alene hjemme.. uhmmmm...

AG

Øv, hvor ærgerligt med det lortevejr.

Jamen ja, super ærgerligt at jeg ikke liiige kunne gå lidt ned i handi, men er nu godt tilfreds med at jeg ikke stregede ét eneste hul igår. Jeg lavede nogle dumme fejl et par gange, især på 13. hul. Var ved at gå sukkerkold, maven rumlede og jeg tænkte bare: LORT, så løb mit held op.

Lavede 16 pts. på for-9 og 20 på bag-9.

Det var simpelthen sååå fedt at vinde, sikke dog en ære, hva'?

Har jo kun gået hver af de 3 sløjfer som er i Viborg én gang hver.

Så det var 2. gang jeg gik rød/gul igår. 

Især min Lars var stolt af mig, han var også med, lavede 28 points, men det nyttede ikke rigtig noget.

Anmeld

20. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Arhmen hvor fedt!!

AG

PS: hvad kunne du dog få sådan en heeeel dag til at gå med, når nu du var alene.

Det er sgu nice at have noget alenetid.

Har du forresten stadig noget tilknytning til Skagen?

Anmeld

20. juni 2010

Marco2

PS: hvad kunne du dog få sådan en heeeel dag til at gå med, når nu du var alene.

Det er sgu nice at have noget alenetid.

Har du forresten stadig noget tilknytning til Skagen?

Nej absolut INGEN tilknytning.

Da min mor flyttede herned da vi skulle ha' Emsen var det sidste tilknytning til det. Har aldrig følt mig tilpas deroppe, så det er ikke et sted jeg kommer. Men det er jeg meget ene om for Thomas elsker at komme deroppe, og vi var også i overvejsler om at købe min mors hus og benytte det til sommerhus. Men jeg kommer aldrig til at holde af Skagen så vil ikke komme til at holde mine ferier deroppe. Og så er det jo fjollet at have et hus der.

AG

Anmeld

28. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Nej absolut INGEN tilknytning.

Da min mor flyttede herned da vi skulle ha' Emsen var det sidste tilknytning til det. Har aldrig følt mig tilpas deroppe, så det er ikke et sted jeg kommer. Men det er jeg meget ene om for Thomas elsker at komme deroppe, og vi var også i overvejsler om at købe min mors hus og benytte det til sommerhus. Men jeg kommer aldrig til at holde af Skagen så vil ikke komme til at holde mine ferier deroppe. Og så er det jo fjollet at have et hus der.

AG

Jeg er nu lidt enig i at det der med Skagen, er en smule overdrevet.

Jeg vil faktisk meget hellere på shoping i Fr.havn, når vi er der.

Men at have et hus i Skagen lyder nu ok i mine ører.

Hvordan går det med din mor btw?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.