Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej... jeg kiggede lige hurtig på google efter hvad zoneterapi er og hvordan det foregår. Jeg er så småt begyndt at overveje det som igangsættelse men jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer som der har prøvet det, om hvordan det foregår, virkningen og bare i det hele taget hvad i har at fortælle om det . Hvis der er nogle som har et link til et sted i København hvor det har virket så må i også meget gerne vedlægge et
Hilsen Ditte, 40+4
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej... jeg kiggede lige hurtig på google efter hvad zoneterapi er og hvordan det foregår. Jeg er så småt begyndt at overveje det som igangsættelse men jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer som der har prøvet det, om hvordan det foregår, virkningen og bare i det hele taget hvad i har at fortælle om det . Hvis der er nogle som har et link til et sted i København hvor det har virket så må i også meget gerne vedlægge et Hilsen Ditte, 40+4
Zoneterapi ved jeg ikke noget om, men jeg har et par veninder der begge har brugt akupunktur som igangsættende og de fødte begge dagen efter de havde fået én behandling... Jeg var "så heldig" selv at føde 4 dage før terminsdato
Jeg følger lige med her
SanneBoe skriver: Zoneterapi ved jeg ikke noget om, men jeg har et par veninder der begge har brugt akupunktur som igangsættende og de fødte begge dagen efter de havde fået én behandling... Jeg var "så heldig" selv at føde 4 dage før terminsdato
Det er da også værd at undersøge omkring så ..
Er her slet ikke nogle som kan fortælle lidt eller linke til et godt sted i københavn?
Hilsen en ret så udmattet Ditte, 40+5
Jeg læser faktisk til zoneterapeut -men endnu meget grøn. Man kan sagtens sætte en fødsel i gang, men kun hvis kroppen er moden til det.
Jeg kan anbefale Ivan Kaffka, lige ved husum station. Super dygtig og smadder rar :0)
Held og lykke!
D.B.L skriver: Jeg læser faktisk til zoneterapeut -men endnu meget grøn. Man kan sagtens sætte en fødsel i gang, men kun hvis kroppen er moden til det. Jeg kan anbefale Ivan Kaffka, lige ved husum station. Super dygtig og smadder rar :0) Held og lykke!
Jeg håber at min krop er klar til det ..
Jeg prøver lige at undersøge det, takker og tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128