39+6, nu med et par spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Maya-mus

Hej med jer alle  

I morgen står jeg overfor min terminsdato, og jeg er ramt ind i nogle spørgsmål, i den forbindelse...

Hertil eftermiddag begyndte jeg at få ret ondt i lænden, og helt nederst i mit underliv! Jeg tænkte ikke rigtig yderligere over det, for det kunne jo evt. være, at jeg bare havde siddet forkert, eller noget i den stil..

Men nu, hvor jeg har ligget og slappet lidt af et par timer, synes det bare at blive ved med at gøre ondt og genere mig..

-Oveni dét, er der også en anden ting  

Det føles konstant, som om jeg skal på toilettet og lave bommelum, men der kommer ingenting ud   Jeg har hørt, at det godt kunne være tegn på, at der snart kunne ske noget, der har med fødsel at gøre, men det er jo langt fra sikkert..

Jeg kunne bare godt tænke mig at høre, om der er nogle af jer, der evt. kan genkende nogle af de symptomer i fødselsøjemed?Jeg er både spændt og nysgerrig Jeg håber I kan hjælpe mig..

Mange weekend-hilsner fra Maya. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Malene

Jeg syntes godt det kan lyde som om det nærmer sig held og lykke med forløbet

Anmeld

24. juni 2010

Maya-mus

Mange tak for svaret Hehe...

Det er mit allerførste indlæg herinde, så jeg blev lidt skuffet, da der ikke var nogle, der svarede på det.. Men du skal i hvert fald have tak

Nu er jeg så i uge 40+4, og er ved at være godt træt af al den ekstra vægt Jeg skal heldigvis til JM i dag, for de overvejer at sætte mig igang med fødslen, da jeg ikke er højere end jeg er (1,57 cm) og fordi at William i maven næsten vejer 4 kg nu..

Men, men, men, vi får se

Anmeld

24. juni 2010

CarinaSB

Maya-mus skriver:

Mange tak for svaret Hehe...

Det er mit allerførste indlæg herinde, så jeg blev lidt skuffet, da der ikke var nogle, der svarede på det.. Men du skal i hvert fald have tak

Nu er jeg så i uge 40+4, og er ved at være godt træt af al den ekstra vægt Jeg skal heldigvis til JM i dag, for de overvejer at sætte mig igang med fødslen, da jeg ikke er højere end jeg er (1,57 cm) og fordi at William i maven næsten vejer 4 kg nu..

Men, men, men, vi får se

Sådan havde jeg det os om fredagen d 31/7-09 og fødte lørdag d 1/8.09 kl 18.25 .. så joo det kan godt lyde som om at der snart skal ske noget

Anmeld

24. juni 2010

luckas-mor

Maya-mus skriver:

Hej med jer alle  

I morgen står jeg overfor min terminsdato, og jeg er ramt ind i nogle spørgsmål, i den forbindelse...

Hertil eftermiddag begyndte jeg at få ret ondt i lænden, og helt nederst i mit underliv! Jeg tænkte ikke rigtig yderligere over det, for det kunne jo evt. være, at jeg bare havde siddet forkert, eller noget i den stil..

Men nu, hvor jeg har ligget og slappet lidt af et par timer, synes det bare at blive ved med at gøre ondt og genere mig..

-Oveni dét, er der også en anden ting  

Det føles konstant, som om jeg skal på toilettet og lave bommelum, men der kommer ingenting ud   Jeg har hørt, at det godt kunne være tegn på, at der snart kunne ske noget, der har med fødsel at gøre, men det er jo langt fra sikkert..

Jeg kunne bare godt tænke mig at høre, om der er nogle af jer, der evt. kan genkende nogle af de symptomer i fødselsøjemed?Jeg er både spændt og nysgerrig Jeg håber I kan hjælpe mig..

Mange weekend-hilsner fra Maya. 

sån havde jeg det et par dage op til jeg fødte fra om aftenen før til jeg ble indlagt havde jeg ikk lavet andet end a rende på toilet..
det var jo så fordi jeg så småt var gået i fødsel

fødte dagen før termin,,

for der ikke går så længe før det er din tur

natascha med luckas på 4½mrd

Anmeld

24. juni 2010

N&J

Jeg havde det også sådan et par dage inden, og lige inden vandet gik og veerne gik i gang, så tog smerterne ekstra meget til.. så jeg tror også det er din krop der forbereder dig på at det snart er nu.. så held og lykke (mit varede forresten over en uges tid).

Anmeld

24. juni 2010

Pia.

uha er sikker på du føder inden for de næste par dage ... hvor er det bare spændende....

odser på du har født senest søndag

Anmeld

25. juni 2010

Maya-mus

Ååh, jeg håber sådan Og mange tak for henvendelserne... Det hjælper altid lidt på det, når man hører at nogle har været i samme båd, som een selv!

Jeg er nu gået 5 dage over termin, så i dag skal jeg op på Riget igen (ligesom jeg var i går) for at få William vægtscannet.

Min JM vurderede ham i går, til ca. at veje lidt over 4 kg  Hun er bekymret for, hvorvidt min krop ville kunne klare en fødsel af så stort et barn, så hun har sendt mig videre til en læge, som skal prøve at finde et mere præcist resultat af hans vægt...

Hvis han vejer mere end de 4 kg, har de tænkt sig at sætte min fødsel igang. Er der nogle af jer, som har prøvet dét?? Gør det (mere) ondt, end en "normal" fødsel? 

Anmeld

25. juni 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

WIIIIIIIII det lyder til der snart kommer bebse........ få slappet godt af, spis godt og få masser af søvn.. for tror snart du skal på arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.