ostekage til børnehaveklassen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

MoarTNoah

Så fik jeg lavet min velgørenheds-kage

Den var til Benjamins klasse, og bragte stor glæde! Benjamin er en af mine forældres aflastningsbørn og han har sammen med resten af familien hvertfald taget 10kg på i al den kage jeg har lavet derud til .. han sad en dag og snakkede om skolen og sagde så " jeg har aldrig fået andet end flødeboller til min fødselsdag" - og det resulterede i at jeg ville lave en kage til ham til hans klasse, på trods af at det slet ikke var hans fødselsdag!

Jeg var selv med ude og aflevere kagen og børnene var helt vilde med den!

Det er nemme lagkagebunde med et skrabet lag nutella imellen, 4 lag i rød-gul-blå-grøn, smurt op med Vanilie fromage - den duede ikke for mig, min mmf blev opløst og farven røg ud nede i bunden, ved ik lige hvad der gik galt!

Her er billeder af kagen, min mor tog billed af de sørgelige rester og børnene der spiste, men de billeder har jeg ikke fået endnu.. kommer på senere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Dot D

Hi hi den er sjov. Den ser godt nok mæt ud, den mus på toppen Det var godt du fik den lavet til ham

Anmeld

19. juni 2010

W&M <3

DEn er rigtig sød.

Anmeld

19. juni 2010

MoarTNoah

Dot D skriver:

Hi hi den er sjov. Den ser godt nok mæt ud, den mus på toppen Det var godt du fik den lavet til ham

Ja den syns var var sjov, og det første jeg har kunnet modellere i fuld str. som virkede.. kan måske bare bedre modellere med MMF... det virkede hvertfald meget bedre end når jeg gør det med fondant..

Anmeld

19. juni 2010

MoarTNoah

WilliamsMor skriver:

DEn er rigtig sød.

tak

Anmeld

23. juni 2010

Siljesmor

Hvor er den sød   Den kan du godt være stolt af

Anmeld

23. juni 2010

TbCp

KatrineR skriver:

Så fik jeg lavet min velgørenheds-kage

Den var til Benjamins klasse, og bragte stor glæde! Benjamin er en af mine forældres aflastningsbørn og han har sammen med resten af familien hvertfald taget 10kg på i al den kage jeg har lavet derud til .. han sad en dag og snakkede om skolen og sagde så " jeg har aldrig fået andet end flødeboller til min fødselsdag" - og det resulterede i at jeg ville lave en kage til ham til hans klasse, på trods af at det slet ikke var hans fødselsdag!

Jeg var selv med ude og aflevere kagen og børnene var helt vilde med den!

Det er nemme lagkagebunde med et skrabet lag nutella imellen, 4 lag i rød-gul-blå-grøn, smurt op med Vanilie fromage - den duede ikke for mig, min mmf blev opløst og farven røg ud nede i bunden, ved ik lige hvad der gik galt!

Her er billeder af kagen, min mor tog billed af de sørgelige rester og børnene der spiste, men de billeder har jeg ikke fået endnu.. kommer på senere

Hihihi den er godt nok god!!!

Rigtig sød kage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.