Hva skal nr. 2 hedde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.053 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Nadi

Vi har en søn der hedder Oliver, og vi var meget lang tid om at blive enige om et navn. Jeg er nemlig af den mening at begge forældre sakl være enige og skal kunne lide det navn de giver deres børn. Så derfor er vi allerede igang med at finde navne til nr. 2 da vi er dybt uenige og forskellige.
Jeg er mere til lidt skæve navne og min mand er meget til det traditionelle og gammeldaws ;)

Men de pige navne vi er enige om er:

Josephine
Sophie
Emma

men hvilket er det bedste?? Kan nemlig smadder godt lide dem alle tre :)

Det er straks værre med drenge navnene 8( Det kan vi slet ikke blive enige om! Da vi skulle have Oliver havde vi 2 ekstra navne, hvis han nu ikke lignede en Oliver. Og det var Magnus og Rasmus. Dem synes min mand stadig vi skal bruge, men jeg synes bare at det var ham... Hvis I forstår hva jeg mener (?)

Mine favoritter af drenge navne er:

Bastian
Tristan
Felix

Dem kan min mand bare IKKE lide. Så hvis I har andre forslag der passer til Nadia, Dennis og Oliver så kom med dem ;)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Stumpen

Helt klart Emma.. Jeg har altid været vild med navnet Tobias.. Oliver og Oscar lyder også godt sammen synes jeg..
(H) Anja..

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Det skal ikke være Tobias, da jeg har en fætter der hedder det og et vennepar af vores venter en søn til juli som skal hedde Tobias.

Og ja jeg synes også Emma er bedårende og passer helt perfekt (lige som de andre to ;)), men har fået sådan en skør ide med at der skal være I i vores navne :D

Anmeld

20. juni 2008

Stumpen

Det er der ikke spor skørt i, vi har hver i sær vores ideer til hvordan navnene skal hænge sammen...

Min datter hedder jo Mathilde derudover er jeg vild med navnene Victoria, caroline og louise - 4 kongelige navne, men det er nu ikke derfor at jeg ville vælge netop de navne, men nogen vælger i som jer, andre samme forbogsatv osv osv...
(H) Anja..

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Vi er fast besluttet på at det skal være et af de tre pigenavne, det er mere drengenavne vi er uenige om...

Og ud af de pige-navne du lige har nævnt så er det kun Caroline der vil gå ;)

Anmeld

20. juni 2008

charlottekri

jeg hælder også mest til emma og derefter josephine (er nok også til de lidt gammeldags navne...) og tristan er altså også et sødt drengenavn.
Mig og min mand blev enige om enten maja eller daniel (det skulle ikke være nogle "fisefornemme" navne men heller ikke nogle "gamle" navne og så ville vi ikke have at der var andre vi kendte der skulle hedde det... hvad med jonathan??? oliver og janathan???

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Jeg kan også rigtig godt lide Jonathan, men desværre så har Dennis' fætter lige fået en søn der hedder det! Og de eneste navne jeg vil gå med til med M er Maija/Maya og Magnus, da min mands søstre starter med M, min ene svigerinde's mand starter med M, begge Oliver's fætre starter med M og en af hans kusiner starter med M 8D Ja det er MEGET besværligt!

Anmeld

20. juni 2008

Christinahr

Jeg synes sophie (a) er det sødeste, og drengenavne synes jeg Emil ville passe godt til Oliver

Anmeld

20. juni 2008

charlottekri

hvad med julie??? og sebastian

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Christinahr skriver:

Jeg synes sophie (a) er det sødeste, og drengenavne synes jeg Emil ville passe godt til Oliver

Hvor sjovt du siger Emil, det har vi nemlig snakket om og jeg kan også SUPER godt lide det. Men jeg vil så baer gerne sætte Carl foran, fordi jeg synes Emil er en lille dreng og ikke en gammel mand f.eks. Men det vil manden slet ikke gå med til!

Ja måske overgiver jeg mig og vi får en Emil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.