Nogle der har p-stav?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.411 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Risen

Overvejer nemlig meget at få 1 efter fødselen og hørt godt om den, men også negativt.. Hvad er jeres erfaringer? 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

AA10

Risen skriver:

Overvejer nemlig meget at få 1 efter fødselen og hørt godt om den, men også negativt.. Hvad er jeres erfaringer? 

Knus

Kan slet ikke anbefales.. plus den kan forsvinde i din krop.. så frarådes herfra.....

Anmeld

19. juni 2010

Risen

AA10 skriver:

Kan slet ikke anbefales.. plus den kan forsvinde i din krop.. så frarådes herfra.....

har du selv prøvet det eller er det en skrækhistorie du har hørt ?

Anmeld

19. juni 2010

Corn

Jeg følger lige med... Jeg overvejer det nemlig også...

Anmeld

19. juni 2010

Low

Jeg har et par veninder som har en. De alle siger at den rykker sig lidt men ikke ned til foden f.eks... den rykker sig et par cm.

En af mine veninder fik ikke sit lort de første 8 mdr efter hun fik sat den i.. men ellers har jeg ikke hørt dårligt om den. Den holder vist i 3 år men man kan godt få den fjernet før

Anmeld

19. juni 2010

AA10

Risen skriver:

har du selv prøvet det eller er det en skrækhistorie du har hørt ?

Jeg har selv haft den... heldigvis forsvandt den ikke i min krop men da jeg fik den blødte jeg ikke i 6 måneder og efter det konstant i 4 måneder og så tog jeg den ud...

Anmeld

19. juni 2010

jinx

jeg har selv haft en. men kun i et år. da den gad mig konstant hovedepine.det var en birvirkning jeg fik af den, og at min menstaurtion stoppe helt. men synes den var smart da man ikke skulle huske på om man have tage sine piller. desværre passe den bare ikke til mig.

sorry er orbilnd håber du kan læse det.

Anmeld

19. juni 2010

acdp8620

Jeg har selv haft en P-stav i ca 3 ½ år, og har aldrig haft det mindste problem med den, eller pga. den overhovedet. Og da den skulle ud, fordi vi gerne ville have en baby, sad den lige nøjagtig det sted hvor den var blevet sat ind. Tror der er lige så mange forskellige meninger om den, som der er med alle andre former for prævention. Syntes du skulle tage en snak med din læge om hvad der er bedst for dig, for på det område er vi så forskellige.

Anmeld

19. juni 2010

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Knus

Kan absolut anbefale den.. Har haft den i to omgange, den skal jo skiftes hver 3 år.. I perioden jeg havde den havde jeg min mens hver 2mdr el noget i den stil.. Men da jeg fik den ud her sidst fordi vi skulle have gang i projekt baby, kom min mens vildt hurtigt igen.. Efter en mdr max..

Har ikke hørt noget om at den skulle vandre eller forsvinde? Man kan jo holde øje med den, mærke den i armen hele tiden...;0)

En klar anbefaling herfra..

Anmeld

19. juni 2010

Mettemus

Min læge frarådede den fordi den ofte vandrer i kroppen. I stedet anbefalede hun en nuvaring, som jeg så har været rigtig glad for

http://www.p-ring.dk/index_flash.asp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.