Plukkeveer konstant, og 8 dage tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.984 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Er der nogle af jer, som havde mange - og jeg mener, ekstremt mange plukkeveer op til jeres fødsel?!

Jeg har siden igår eftermiddags haft plukkeveer KONSTANT! Ligeså snart jeg bevæger mig bare lidt, så bliver min mave hård som en sten. Sådan har det været siden igår eftermiddags, hele natten og formiddagen idag.

Jeg går og tænker på, om det måske er fordi der er optræk til en eventuel fødsel, da jeg normalt aldrig plejer at have SÅ mange plukkeveer.

Kh. Corinna 38+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Er der nogle af jer, som havde mange - og jeg mener, ekstremt mange plukkeveer op til jeres fødsel?!

Jeg har siden igår eftermiddags haft plukkeveer KONSTANT! Ligeså snart jeg bevæger mig bare lidt, så bliver min mave hård som en sten. Sådan har det været siden igår eftermiddags, hele natten og formiddagen idag.

Jeg går og tænker på, om det måske er fordi der er optræk til en eventuel fødsel, da jeg normalt aldrig plejer at have SÅ mange plukkeveer.

Kh. Corinna 38+6

Nu ved jeg jo ikke selv personligt om det er et tegn? - men kunne måske ikke forstille mig andet.. Plukkeveer gør jo også at livmoderhalsen forsvinder og det skal den jo gerne gøre her inden ikke alt for længe !  Spændende smukke! Sender dig en masse vestøv..

Anmeld

19. juni 2010

Daisy

Da jeg var gravid med min første, havde jeg mega mange plukveer den sidste måned. Dem hvor man ikke kan bevæge sig uden at man bliver nødt til at standse op og puste. Blev indlagt de sidste 2 uger da grensen mellem plukveer og veer var meget lille.

Krydser fingre for dig og håber det snart bliver til noget

Anmeld

19. juni 2010

Risen skriver:

Nu ved jeg jo ikke selv personligt om det er et tegn? - men kunne måske ikke forstille mig andet.. Plukkeveer gør jo også at livmoderhalsen forsvinder og det skal den jo gerne gøre her inden ikke alt for længe !  Spændende smukke! Sender dig en masse vestøv..

Jeps - ved godt at plukkeveer forbereder kroppen på de rigtige veer, men det kunne jo godt være at det for min krop var et tegn på at der snart sker noget, da jeg normalt ikke har så mange af dem. Selvfølgelig har jeg en del hver dag, men slet ikke i den grad som jeg har lige nu, og har haft siden igår.

Jeg var ude at spise med manden, og da vi var på vej hjem kørte han bilen ned af en lille kantsten, også fik jeg da bare den vildeste plukve, og sad med en følelse af at alt spændte fra den nederste del af min mave også ned omkring skridtet. Det har jeg godt nok heller aldrig prøvet før.

Men det er bare så spændende. Jeg krydser fingre for, at der snart sker noget - for ellers er det da røv og nøgler at rende rundt med en mave hård som sten

Hvad med dig søde, nyder du de sidste dage alene med kæresten?

Anmeld

19. juni 2010

Daisy skriver:

Da jeg var gravid med min første, havde jeg mega mange plukveer den sidste måned. Dem hvor man ikke kan bevæge sig uden at man bliver nødt til at standse op og puste. Blev indlagt de sidste 2 uger da grensen mellem plukveer og veer var meget lille.

Krydser fingre for dig og håber det snart bliver til noget

Huha, 2 mdr inden - det var godt nok længe at rende rundt med en mave som sten

Hvornår fødte du så?

Anmeld

19. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Jeps - ved godt at plukkeveer forbereder kroppen på de rigtige veer, men det kunne jo godt være at det for min krop var et tegn på at der snart sker noget, da jeg normalt ikke har så mange af dem. Selvfølgelig har jeg en del hver dag, men slet ikke i den grad som jeg har lige nu, og har haft siden igår.

Jeg var ude at spise med manden, og da vi var på vej hjem kørte han bilen ned af en lille kantsten, også fik jeg da bare den vildeste plukve, og sad med en følelse af at alt spændte fra den nederste del af min mave også ned omkring skridtet. Det har jeg godt nok heller aldrig prøvet før.

Men det er bare så spændende. Jeg krydser fingre for, at der snart sker noget - for ellers er det da røv og nøgler at rende rundt med en mave hård som sten

Hvad med dig søde, nyder du de sidste dage alene med kæresten?

Uh hvor spændende.. Er du sikker på det ikke er milde veer du har haft så? - altså hvis det gjorde så ondt bare ved et lille bump ? Det håber jeg.. 

Haha ja det er ikke sjovt at rende rundt med en mavse der føles som en sten.. Men det er trods alt ikke så lang tid du skal gå med den endnu.. 

Jeps prøver så vidt muligt at nyde den sidste tid, men det er dælme svært når man længes efter at se sin prinsesse.. Prøver bare at lave en masse aftaler og ellers tage den med ro og håbe på tiden går lidt hurtigere.. Mine veninder er også helt vilde nu, de inviterede mig på en lille shopping tur på strøget, men med det formål at gå laaangt så det kunne sætte fødselen igang.. haha

Anmeld

19. juni 2010

Daisy

Mathildesmor skriver:

Huha, 2 mdr inden - det var godt nok længe at rende rundt med en mave som sten

Hvornår fødte du så?

Det var nu også derfor jeg blev indlagt. Han blev født 4 dage efter termin. Men det var ved AKS fordi han lagde sig aldrig ned i bækkenet, men i stedet lå og roterede rund hele tiden

Anmeld

19. juni 2010

Anne85

Spændende spændende  Når du ikke normalt har plukveer så kunne det da nemt være optakt til noget.

Jeg er nærmest en stor plukve... så her er det ikke specielt tegn på noget. Synes dog jeg får mer eog mer ondt - flyver nærmest konstant op af sofaen pga jag i underlivet og ned i låret - men igen, sårn har det også været i en uge nu - så jeg gider efterhånden ikke høre på min dumme krops små signaler længere - for det blir ik til en skid  Hi hi... mon man kan fornemme at jeg er lidt små sur, ugidelig og TRÆT af det hele efetrhånden

Anmeld

19. juni 2010

L-Mortil3

Det kan jo sagtens være... det kan til gengæld også sagtens være fis i en hornlygte

Jeg havde en hel del gennem graviditeten, men den sidste uge inden fødsel kunne jeg knap nok blinke med øjnene uden de kom, så jeg tænker da det sagtens kan være optakt Meeeen klem lige skankerne sammen indtil EFTER kl. 15 d. 26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.