Endelig færdig :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

W&M <3

Så bestod jeg min eksamen med et 7 tal igår. Er bare så super glad.

Fødte jo en lille pige d.27/3 (5uger for tidligt) og var i skole igen 15dage efter. Nu har jeg så bestået eksamen og skal til at nyde min velfortjente barsel

Ville bare lige dele det med nogen at jeg endelig er færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

L-Mortil3

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Det kan vidst ikke siges nok! Sikke da en bedrift og så med en lille bitte prinsesse også!

STORT TILLYKKE

Anmeld

19. juni 2010

saxa

STORT TILLYKKE!!!

Kender selv følelsen af at være færdig!! Super dejligt.. Og så med sådan en lille en - skide flot altså!!! Du er da for sej!!

Kram M - som nu kan kalde sig pædagog

Anmeld

19. juni 2010

W&M <3

saxi skriver:

STORT TILLYKKE!!!

Kender selv følelsen af at være færdig!! Super dejligt.. Og så med sådan en lille en - skide flot altså!!! Du er da for sej!!

Kram M - som nu kan kalde sig pædagog

Tusind tak jeps det er bare for skønt.

Tillykke til dig også. Dejligt når man får afsluttet noget.

Knus Janie.

Anmeld

19. juni 2010

W&M <3

Line&Liam skriver:

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Det kan vidst ikke siges nok! Sikke da en bedrift og så med en lille bitte prinsesse også!

STORT TILLYKKE

Tusind tak Ja det er så skønt. nu vil jeg nyde min lille prinsesse alt det jeg kan

Anmeld

19. juni 2010

Bare mig..

uha hvor jeg kender det. Jeg fødte d 17 maj og 8 dage efter sad jeg med en 24 timers opgave for så at forsvare den 9 dage efter. Jeg snakkede faktisk med min lærer om eksamen 2 dage efter. :p så kender alt til det. Jeg synes simpelthen det har været så hårdt så på onsdag når jeg bliver student, så vil jeg NYDE min datter i fulde drag. tillykke til dig!

Anmeld

19. juni 2010

W&M <3

~~M.Nielsen~~ skriver:

uha hvor jeg kender det. Jeg fødte d 17 maj og 8 dage efter sad jeg med en 24 timers opgave for så at forsvare den 9 dage efter. Jeg snakkede faktisk med min lærer om eksamen 2 dage efter. :p så kender alt til det. Jeg synes simpelthen det har været så hårdt så på onsdag når jeg bliver student, så vil jeg NYDE min datter i fulde drag. tillykke til dig!

Tusind tak.

Det er godt nok også sejt gået af dig. Så må du endelig skrive når du får huen på.

Håber for dig at din eksamen går godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.