Møgaften/nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Corn

Det startede med niv og nap i underlivet, og jeg turde ikke håbe på noget... Manden  kom hjem fra job kl 22. og han sendte mig ud og gå, fordi rastløsheden forstyrrede hele familien.

Jeg fik gået en mentalt befriende tur og da jeg kom hjem gik manden i seng, og jeg blev oppe for at se om der skulle ske mere.

Det begyndte at værke i underlivet, så jeg hoppede bad og kl. 1 gik jeg i seng, men kunne ikke sove tungt på grund af svage veer... Blev vækket af lidt kraftigere veer med ca en times mellemrum indtil ved 4 tiden... Så sluttede hele balladen IGEN....

Hvor er det frustrerende....

Så nu er jeg møgtræt og møgsur/skuffet og sidder her og skal have noget irritation ud...

Majken 38+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

NoName

øvvvv lige ved og næsten... men mon ikke han kommer MEGET snart nu...

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSTTTTTTTTTTTTTTTTTT (ve-storm)

og 100X

Knus fra Majken

Anmeld

19. juni 2010

Anne85

ARGH!!! Meeen... tror du ik det betyder at det så sker her i løbet af weekenden??

Ih, jeg vil også  Jeg synes squ snart ik jeg kan være i min egen krop mere. Igår var vi hjemme og spise ved de gamle og jeg havde det bare SÅ underligt... kunne ikke sidde ned for jeg fik de vildeste jag op i underlivet og kunne mærke hende presse hele nede ved udgangen. Min mave var øm og hård og gjorde bare så ondt. ØV.

Jeg tror overhovedet ikke på at jeg føder før termin... så lige nu synes jeg de 12 dage der er til termin føles som en EVIGHED

Anmeld

19. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Det startede med niv og nap i underlivet, og jeg turde ikke håbe på noget... Manden  kom hjem fra job kl 22. og han sendte mig ud og gå, fordi rastløsheden forstyrrede hele familien.

Jeg fik gået en mentalt befriende tur og da jeg kom hjem gik manden i seng, og jeg blev oppe for at se om der skulle ske mere.

Det begyndte at værke i underlivet, så jeg hoppede bad og kl. 1 gik jeg i seng, men kunne ikke sove tungt på grund af svage veer... Blev vækket af lidt kraftigere veer med ca en times mellemrum indtil ved 4 tiden... Så sluttede hele balladen IGEN....

Hvor er det frustrerende....

Så nu er jeg møgtræt og møgsur/skuffet og sidder her og skal have noget irritation ud...

Majken 38+1

Arh hvor er det bare træls.. Man går rigtig lige og håber.. .. Har selv opgivet at blive glad over de små tegn og veer som dukker op i ny og næ, for skuffelsen er langt større..  sender dig en masse vestøv ! 

Anmeld

19. juni 2010

Corn

Takker for ve støv... Det har virket

Begyndte at få milde veer ved 10-tiden, ringede til fg kl 11.10 og 11.20 gik vandet....

VI ER PÅ VEJ I MÅL....

Anmeld

19. juni 2010

NoName

Macaab skriver:

Begyndte at få milde veer ved 10-tiden, ringede til fg kl 11.10 og 11.20 gik vandet....

VI ER PÅ VEJ I MÅL....

WEEEEEEEE Spændende...

held og lykke, ej får helt sommerfugle i maven på dine vegne....

glæder mig til at se billeder, når du engang er klar igen...

Knus...

Anmeld

19. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

VI ER PÅ VEJ I MÅL....

arrrh hvor dejligt !!!!!! Krydser så meget for dig ! glæder mig helt vildt til at se billeder og læse fb Så bliver du den første her i gruppen ! et forsigtigt Tillykke 

Anmeld

19. juni 2010

Corn

Jeg er SÅ klar... FG har lige ringet at jm vil være to timer undervejs, så derfor ville de sende hende afsted allerede nu, for når vandet nu var gået, så ville det jo ikke gå i sig selv igen...

Tror jeg er lidt høj på adrenalin

Anmeld

19. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Jeg er SÅ klar... FG har lige ringet at jm vil være to timer undervejs, så derfor ville de sende hende afsted allerede nu, for når vandet nu var gået, så ville det jo ikke gå i sig selv igen...

Arh fårk ! bliver helt vild på dine vegne ! Hvor er det bare dejligt for dig ! Så slet ikke at vandet er gået, så er det jo 100% sikkert du holder din lille bæbs i armene inden ikke alt for længe !!! 

Anmeld

19. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Arh fårk ! bliver helt vild på dine vegne ! Hvor er det bare dejligt for dig ! Så slet ikke at vandet er gået, så er det jo 100% sikkert du holder din lille bæbs i armene inden ikke alt for længe !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.