Ny autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Astrid P

Nu skal Smilla have ny autostol, men jeg kan SLET ikke finde ud af, hvilken jeg skal vælge... Hun er vel knap en meter høj nu, og vejer omkring de 15-16 kg. Den skal selvfølgelig leve op til alle tænkelige sikkerhedskrav - men jeg har ikke nogle særlige præferencer ift. mærker eller noget. Har I nogle gode forslag? Eller kender I til nogle gode tests eller lignende?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Stumpen

Vi har altid sværmet om maxi cosi stolene..

Anmeld

18. juni 2010

Mary

Jeg aner virkelig ingenting om det! Vi har lige akkurat fået vores første bil(!!!)  og jeg er helt på bar bund hvad autostole angår. Indtil videre har vi lånt til pigerne, men nu må vi snart få fingeren ud og få indkøbt et par stole. Vi har til Dicte. 

Mine tanker går på at det er r** irriterende at vi skal købe en mellemstol til Annika fordi hun er sådan en bette splejs, men hvor længe er hun mon det??  

Nå, nu fik du lige mine ubrugelige tanker med i dit indlæg, sorry  Men jeg har det sådan, at hvis man køber en Maxi Cosi eller Römer, så er man vist ikke helt galt i byen, men mon ikke det kan gøres billigere?!

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

Mary skriver:

Jeg aner virkelig ingenting om det! Vi har lige akkurat fået vores første bil(!!!)  og jeg er helt på bar bund hvad autostole angår. Indtil videre har vi lånt til pigerne, men nu må vi snart få fingeren ud og få indkøbt et par stole. Vi har til Dicte. 

Mine tanker går på at det er r** irriterende at vi skal købe en mellemstol til Annika fordi hun er sådan en bette splejs, men hvor længe er hun mon det??  

Nå, nu fik du lige mine ubrugelige tanker med i dit indlæg, sorry  Men jeg har det sådan, at hvis man køber en Maxi Cosi eller Römer, så er man vist ikke helt galt i byen, men mon ikke det kan gøres billigere?!

maxi cosi er ikke så dyre igen... De sælges også nogen gange i a-z/bilka..

Anmeld

18. juni 2010

Mary

Stumpen skriver:

maxi cosi er ikke så dyre igen... De sælges også nogen gange i a-z/bilka..

Der kan man bare se! Det må jeg lige holde øje med. Takker!

Anmeld

18. juni 2010

Astrid P

Nu har jeg luret lidt, og jeg tror måske det ender med en Maxi Cosi Rodi Airprotect... Den ser god ud på alle mulige måder!

Tak for input, de damer

Anmeld

19. juni 2010

Anja

Vi har købt cybex solution x-fix til drengene. Den har vundet diverse test i dens klasse de sidste par år. Den kan bruges fra 15 kg.

Anmeld

19. juni 2010

Stumpen

Mary skriver:

Der kan man bare se! Det må jeg lige holde øje med. Takker!

Det kan også være at de har dem nu, jeg er ikke sikker.. Vi købte en babyautostol i a-z til 999 og om den var i katalog den uge ved jeg ikke, men så den og købte den, da den vi brugte var en unknown billig mærke, som jeg ikke var tryg ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.