Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen.
Vi venter en lille pige den 8. okt. Vi vil gerne have nogle ideer til navne. (Hun skal have 2 navne og Hendes storebror hedder William Elias)
Vi har tænkt på SofiaAlmine SiaNajaVictoriaWilma Mynthe Silke Silje/SiljaAlberte/AlbertaThilde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Inden jeg vidste om jeg ventede enten en dreng eller pige, der havde jeg fundet et pige navn hvis det blev en pige.. og det var Naja og det kan jeg se i også har kigget på . Jeg er vild med det navn
Low skriver: Inden jeg vidste om jeg ventede enten en dreng eller pige, der havde jeg fundet et pige navn hvis det blev en pige.. og det var Naja og det kan jeg se i også har kigget på . Jeg er vild med det navn
Ja det er rigtig sødt(:
Jeg synes Alba er så fint og så betyder det solopgang på spansk
Er vild med Almine..og syntes det passer super til william...
Alba er sødt. Lige nu snakker vi om Naja Almine men der er ikke noget bestemt endnu for vi vil have det helt perfekte navn(:
jeg er helt vild med Thilde
Almine Sofia?
Mynthe Sofia?
Hvis vi ventede en dreng var han blevet en Jonathan,Villads eller Frederik, men nu venter vi pige og der har vi svært ved at finde det rigtig navn. jeg er glad for at der er lang tid til okt.
Mynthe og Thilde er også muligheder.
ELSKER ELSKER elsker bare Sia
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128