Kvalme og graviditet 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.054 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Marco2

Hej Piger.

Ja jeg er jo pisse nervøs for at det skal gå galt igen, så hver et symptom, hvert tegn fra min krop bliver dessekreret og analyseret i molekyler...

Da jeg ventede Emsen havde jeg jo GIGA kvalme og kasted op. Og ku' slet ikke få mad ned. Bare lugten fik mig til at kaste op. Kan dog ikke huske hvornår i forløbet jeg havde det så skidt. Denne gang har jeg kun en anelse kvalme og det er kun hvis jeg bliver sulten. Har ingen problemer med at spise eller lign. Føler generelt ingen symptomer.

Og det tager jeg jo som et dårligt tegn. Tænker at det nok igen ikke bliver til noget.

Mit spørgsmål er til Jer der havde kvalme i første omgang. Var det ligeså slemt 2. gang?

AG - nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Hyner

Jeg havde kvalme begge gange, men anden gang kom det for det første senere og så var det ikke så kraftigt, dog var min halsbrand meget MEGET værre end første...

Kan godt forstå du er nervøs, men husk på at der er ikke to graviditeter der er ens! Selvom det måske ikke er meget trøst...

Knus og tanker herfra..

Anmeld

18. juni 2010

linemus

Jeg havde ingen kvalme første gang, noget kvalme 2. gang og meget kvalme i laaang tid 3. gang. Også mht andre symptomer har de tre graviditeter været vidt forskellige. Så du kan slet ikke sammenligne -det kan være helt anderledes end med Emsen. Jeg kan godt forstå du er nervøs, men jeg er sikker på det nok skal gå godt denne gang.

Knus Line

Anmeld

18. juni 2010

Muffinmus

tager det som et tegn på at det er en dreng:-)

Da overvældende mange får mere kvalme med piger en med drenge så tror jeg det er en dreng derinde...

Men William havde jeg stort set ingen kvalme, kun som dig, hvis jeg ikke lige fik spist....2 gange ventede jeg en pige og kastede op og havde kvalme hver dag fra jeg var 3 dage over ÆL og frem til uge 12.

Og nej, det er ikke den med pige= kvalme passer på, men det er størstedelen % mæssigt....så igen, tror det kunne være en lillebror derinde.

Anmeld

18. juni 2010

Anja

Jeg havde mega kvalme og opkast de første 3 mdr, da jeg ventede Elias. Da jeg ventede Esther var der meget lidt kvalme og her 3. gang har kvalmen været endnu værre end med Elias.

Ja, ingen graviditeter er ens

Anmeld

19. juni 2010

Siber

Hej,

Med Alma og Johanna havde jeg megs kvalme og kastede op i stride strømme fra ca uge 8 til uge 16, der stoppede det.

Denne gang har jeg (som du selv beskriver) eller jeg havde bare lidt kvalme og har ikke kastet op i det hele taget!

Så ja graviditeter er ikke ens. Jeg var også nervøs for at der ikke var nogen der inde, for jeg havde virkelig gruet mig for at have to børn også skulle gå rundt og være dårlig og kaste op.

Knus Siber, der er sikker på at det nok skal gå!

og de damer, jeg er sikker på at jeg nok skal ødelægge statestikken omkring kaste op=pige ikke kaste op= dreng

Men vi får se når den kommer ud!

Anmeld

19. juni 2010

birgittemarie

Jeg havde også vanvittig kvalme og opkast med NM og næsten ingen med Albert, så bare rolig, det betyder ingenting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.