FG på kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

NoName

Hej piger...

til jer der kender FG på Kolding sygehus...

Jeg har hørt at man kan købe en amme BH til en 50'er der inde, ved i om det passer??? Nok ikke de mest smarte, men de virker vel ok indtil mælken er løbet til og man sådan ca ved hva str man skal ud og købe

Majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Anne85

Har jeg ikke hørt... men det lyder squ smart hvis man kan anskaffe sig en der

Anmeld

18. juni 2010

Corn

Kender det heller ikke, men lyder som et godt køb, inden man ofre en masse penge på ammebh'er

Jeg vil helst have nogle rigtig gode bh'er, men jeg venter en måneds tid efter fødsel med at investere, for i starten er man kæmpe stor, men det værste svandt igen indenfor den første tid, og så er det super bittert at have brugt så mange penge på bh'er, som pludselig er for store

Anmeld

18. juni 2010

NoName

Hmm det kan da godt være det er en and så...

Hvis jeg husker det spør jeg jordemoderen når jeg skal derind den 30. i denne måned

Anmeld

8. juli 2010

NoName

Har spurgt min jordemoder, hun kendte godt de amme bh'er jeg snakkede om, men de kan desværre ikke købes på kolding sygehus.

Hun sagde at de ikke er verdens mest smarte, men de passer til alle og er super gode, hun brugte den selv da hun ammede...

hun mener de kan købes på www.libero.dk til omkring 50 kr...

Anmeld

8. juli 2010

Anne85

noname skriver:

Har spurgt min jordemoder, hun kendte godt de amme bh'er jeg snakkede om, men de kan desværre ikke købes på kolding sygehus.

Hun sagde at de ikke er verdens mest smarte, men de passer til alle og er super gode, hun brugte den selv da hun ammede...

hun mener de kan købes på www.libero.dk til omkring 50 kr...

Ellers så køb da en af dem fra bilka Majken... de er udemærket og koster vist kun omkring 100.

Jeg har nu været ude og købe en god en til 450 kr... har bare købt den en størrelse større end jeg bruger nu... de er squ vokset så meget under graviditeten så jeg tvivler på at de kan vokse SÅ meget mere

Anmeld

8. juli 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ellers så køb da en af dem fra bilka Majken... de er udemærket og koster vist kun omkring 100.

Jeg har nu været ude og købe en god en til 450 kr... har bare købt den en størrelse større end jeg bruger nu... de er squ vokset så meget under graviditeten så jeg tvivler på at de kan vokse SÅ meget mere

jeg har købe en i en str større end jeg plejer - og den er i den grad for lille... sikke jader man har fået...

har købt et par amme toppe fra mamalicious som jeg glæder mig til at bruge... en kombi ammebh og sommer top...

så må jeg ud og finde en ammebh i i rigtig størrelse når der falder lidt ro på kasserne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.