the little people er åben :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Karo

Som jeg jo har skrevet herinde er Martin og jeg ved at åbne en web forretning der sælger børnemøbler, bamser, legetøj og meget mere.

Jeg kan nu stolt fortælle at siden er åben og vil meget gerne invitere jeg alle ind og kigge på http://www.thelittlepeople.dk/

Vi tager gerne imod ris og ros.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Vinker

Hurraaaa hvor er det skønt at I endelig er gået i luften - Jeg vil straks kigge forbi Jeres lille univers.

Anmeld

18. juni 2010

Vinker

Har forresten lige skrevet på min FB-profil at der lige er åbnet en ny hjemmeside med ting til de helt små

Anmeld

18. juni 2010

Karo

Vinker skriver:

Har forresten lige skrevet på min FB-profil at der lige er åbnet en ny hjemmeside med ting til de helt små

Anmeld

18. juni 2010

BimBamBusse

Karo skriver:

Som jeg jo har skrevet herinde er Martin og jeg ved at åbne en web forretning der sælger børnemøbler, bamser, legetøj og meget mere.

Jeg kan nu stolt fortælle at siden er åben og vil meget gerne invitere jeg alle ind og kigge på http://www.thelittlepeople.dk/

Undskyld jeg skriver herinde i "jeres" forum

Men har lige kigget på jeres FINE hjemmeside.. Øj, hvor er der meget lækkert..

Jeg fandt bare en lille tastefejl under "Hvem er vi".. I første linje står der TheLilltlePeople .. Lille fejl, men nogle gange ser man sig jo blind på sådanne ting..

Ellers rigtig rigtig fin hjemmeside.. Meget brugervenlig..

Alt i alt -

Anmeld

18. juni 2010

Karo

BimBamBusse skriver:

Men har lige kigget på jeres FINE hjemmeside.. Øj, hvor er der meget lækkert..

Jeg fandt bare en lille tastefejl under "Hvem er vi".. I første linje står der TheLilltlePeople .. Lille fejl, men nogle gange ser man sig jo blind på sådanne ting..

Ellers rigtig rigtig fin hjemmeside.. Meget brugervenlig..

Alt i alt -

Ja, det skal da lige rettes.

Tak for infoen

Anmeld

18. juni 2010

Vinker

Du ska bestemt IKKE undskylde! Vi er skam kun glade for at flere bidrager herinde så hold dig endelig ikke tilbage

Anmeld

18. juni 2010

BimBamBusse

Vinker skriver:

Du ska bestemt IKKE undskylde! Vi er skam kun glade for at flere bidrager herinde så hold dig endelig ikke tilbage

Tak  

Det vil jeg huske til en anden god gang

God weekend til jer alle..

Anmeld

18. juni 2010

Vinker

BimBamBusse skriver:

Tak  

Det vil jeg huske til en anden god gang

God weekend til jer alle..

Lyder godt for synes det er super hyggeligt når andre har lyst til at være med herinde også  og jeg VED at jeg deler den mening med stort set hele denne "gruppe".

Tak - også rigtig god weekend til dig og alle andre

Anmeld

18. juni 2010

ChatH

Karo skriver:

HOLD DA OP EN FANTASTISK SIDE!! Farligt for mit dankort

Studerer den lige nærmer og så bliver der vist sat et par ønsker på dåbs ønskelisten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.