Så er jeg tilbage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Sofia24

Hej Piger!

Jeg har været væk længe nu, men har simpelthen haft så meget at se til med at afslutte studie, flytte i nyt hus og passe mit studiejob - men nu har lægen sagt STOP, så nu skal jeg bare sove længe og slappe af i sofaen når jeg er vågen...

Jeg har ellers haft en skøn graviditet (og har det stadig, for jeg føler mig slet ikke syg), men mit blodtryk er for højt og min vægtstigning på 4 kg de sidste 3 uger fortæller at min krop er ved at være overbelastet. Derfor disse ordre fra lægen  Det er lidt træls, men det vigtigste er jo at lille-manden har det godt derinde... Og det gode er, at DET HJÆLPER - mit blodtryk er faldet lidt siden lægebesøget i onsdags og jeg har tabt 1 kilo væske fra kroppen, bare ved at lave ingenting! Så jeg fortsætter

Har dog fulgt lidt med i gruppen, så jeg ved det er lige oppe over med nogle af Jer - det er SÅ spændende!!

Tænkte at I lige skulle se hvordan maven ser ud i dag hvor jeg er 34+3

Sofia

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Anne85

Sofia24 skriver:

Hej Piger!

Jeg har været væk længe nu, men har simpelthen haft så meget at se til med at afslutte studie, flytte i nyt hus og passe mit studiejob - men nu har lægen sagt STOP, så nu skal jeg bare sove længe og slappe af i sofaen når jeg er vågen...

Jeg har ellers haft en skøn graviditet (og har det stadig, for jeg føler mig slet ikke syg), men mit blodtryk er for højt og min vægtstigning på 4 kg de sidste 3 uger fortæller at min krop er ved at være overbelastet. Derfor disse ordre fra lægen  Det er lidt træls, men det vigtigste er jo at lille-manden har det godt derinde... Og det gode er, at DET HJÆLPER - mit blodtryk er faldet lidt siden lægebesøget i onsdags og jeg har tabt 1 kilo væske fra kroppen, bare ved at lave ingenting! Så jeg fortsætter

Har dog fulgt lidt med i gruppen, så jeg ved det er lige oppe over med nogle af Jer - det er SÅ spændende!!

Tænkte at I lige skulle se hvordan maven ser ud i dag hvor jeg er 34+3

Sofia

Velkommen tilbage  Og kan du så passe på dig selv  

men snyd... du taber 1 kg ved at lave ingenting... jeg tager squ nærmest 1 kg på om dagen lige pt

Anmeld

18. juni 2010

NoName

Velkommen tilbage....

Fiiine babybule du har...

Er lidt misundelig på din lave vægtstigning... her sir den 20+... øv øv men det er der jo ikke meget at gøre ved.

Majken 34+2

Anmeld

18. juni 2010

Corn

Velkommen tilbage... Til de utålmodiges paradis

Anmeld

18. juni 2010

Sofia24

noname skriver:

Velkommen tilbage....

Fiiine babybule du har...

Er lidt misundelig på din lave vægtstigning... her sir den 20+... øv øv men det er der jo ikke meget at gøre ved.

Majken 34+2

Tak! Men så lav er min vægtstigning OVERHOVEDET ikke

Jeg har taget 15 kg på indtil nu såååå... og de seneste 4 er kommet de sidste 3 uger - det var sådan jeg mente det  Men har nu tabt det ene igen ved at glo tv  ha ha...

Prøv det, det kan være det også virker for dig

Anmeld

18. juni 2010

Sofia24

Macaab skriver:

Velkommen tilbage... Til de utålmodiges paradis

Jotak! Kan godt forstå Jeres utålmodighed  det kommer også tæt på nu...

Anmeld

18. juni 2010

Sofia24

Anne85 skriver:

Velkommen tilbage  Og kan du så passe på dig selv  

men snyd... du taber 1 kg ved at lave ingenting... jeg tager squ nærmest 1 kg på om dagen lige pt

Altså jeg synes jo du ser smukker ud og kan ikke få øje på alt det vand du snakker om  Men det kan du jo selvfølgelig! Hvor meget har du taget på i denne graviditet?

Anmeld

18. juni 2010

NoName

Sofia24 skriver:

Tak! Men så lav er min vægtstigning OVERHOVEDET ikke

Jeg har taget 15 kg på indtil nu såååå... og de seneste 4 er kommet de sidste 3 uger - det var sådan jeg mente det  Men har nu tabt det ene igen ved at glo tv  ha ha...

Prøv det, det kan være det også virker for dig

Hmm har mere eller mindre ligget på sofaen siden 15. Maj...

såøee... den metode virker ikke her - desværre...

Anmeld

18. juni 2010

Anne85

Sofia24 skriver:

Altså jeg synes jo du ser smukker ud og kan ikke få øje på alt det vand du snakker om  Men det kan du jo selvfølgelig! Hvor meget har du taget på i denne graviditet?

21,5 kilo siger vægten nu  Men de første 19-20 havde jeg taget på allerede i uge 28  Så er lidt stolt af at jeg har ku styre mig de sidste 10 uger... meeen nu er det som om kroppen lever sit eget liv igen... jeg har INGEN energi til motion og jeg hygge spiser konstant fordi jeg keder mig så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.