Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.Så er jeg idag på dag 20 og skal ned og ´have taget en progesteron blodprøve idag og igen på dag 24. ( på tirsdag )Er spændt på svaret. Håber alt er som det skal være.Ved i præcist hvad det er man finder ud af?Kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej piger.Så er jeg idag på dag 20 og skal ned og ´have taget en progesteron blodprøve idag og igen på dag 24. ( på tirsdag )Er spændt på svaret. Håber alt er som det skal være.Ved i præcist hvad det er man finder ud af?Kram
Jeg mener det er det hormon din krop udskiller når du har ÆL
BubbieBear skriver: Jeg mener det er det hormon din krop udskiller når du har ÆL
Yep, progestoron tallet skal være over et vis tal under/lige efter ÆL. Mener det er 25, men hæng mig ikke op på det.
Håber alt er som det skal være
Alexis skriver: Yep, progestoron tallet skal være over et vis tal under/lige efter ÆL. Mener det er 25, men hæng mig ikke op på det. Håber alt er som det skal være
Hej smukkeDet er 25 det skal være over.Det var min ikke Så har jo fået taget en ny prøve igen. Får svar fredag. Håber . Men tror det desværre ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128