Louise er lige blevet et år i tirsdags. Hun er gennem den sidste måned kommet ind i en rytme der hedder at hun vågner/vil op kl 5.00-5.30 hver morgen..
Hun har aldrig været den der har sóvet længe, men førhen kunne hun da sove til 6.30-7.00.
Jeg er lige starte op fra barsel, men skal kunne arbejde Juni måned ud, så skal jeg læse videre til assistent.
Og i den her måned jeg har arbejdet har hun som ikke engnag skulle tidligt op, for jeg har mest haft aftenvagt..
Og når jeg starter på skolen skal jeg først møde kl 9.00
Så syntes jeg sku det blir lange dage, når hun vågner kl 5.00
ydermere går der kun to timer, så er hun helt smadret igen og skal sove.. Og så Sover hun i 2-2½ time, hvis jeg ikke vælger og vække hende.
Hun kommer i seng kl 20 om aften og syntes egentlig det er et passende tidspunkt. vi har et par gane holdt hende kørende til kl 21, men hun vågner stadig kl 5-5.30.
Og til middag sover hun 1½ -2 timer.
Nogle der har haft succes( staves) med og få deres børn til og sove lidt længere om morgen??
Det der er også er træls ved det, er at den store også vågner ca kl 6.00 fordi hun jo så kan høre Louise. Og det er jo også lidt træls for hende..
Nogen der har haft held med og få deres børn til og sove læmgre om morgen??
Anmeld