Jeg er så verdens dårligste mor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

..

Hver morgen går Martin tur med vores hvalp. Han plejer at gå omkring kl 6 og ofte tage Mikas med..

Hver til morgen vågner jeg ved at Mikas skriger kl 5.45 og tænker at Martin er hos ham og prøver at få ham til at sove, det ludere sådan. Kl 5.55 går jeg ind og lukker døren helt til værelset og bliver irriteret over at Martin ikke har lukket den. Kl 6.05 tænker jeg pludseligt, gad vide om M er gået tidligere idag og går derind. Der finder jeg min lille dreng stående alene i sengen og græde.. Fuck jeg har det dårligt nu :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Lene76

ej hvor en træls start på dagen, men du er bestemt ik en dårlig mor pga det. hvor gammel er Mikas nu???

Har en Venninde som har en datter som bare ik gider at sove om aften...... så hende og manden havde besluttet sig for at lad hende skrige sig selv i søvn istedet for at rende der inde hele aften...... da hun så var faldet i søvn ville hun liste ind og ligge dynen på hende, men hun havde lavet i bleen..... så der følte hun sig bare som en dårlig mor. Datteren er idag 10 år og har det ok  

Stort Lene

Anmeld

18. juni 2010

..

Tak Lene, han er lige over 1 år.. Puha hvor følte jeg mig bare som en ringe mor

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

Du er ingen dårlig mor, jeg er sikker på at hver og en af os mødre herinde har gjort noget, der har gjort at vi har siddet med samme følelse som du har nu..

Anmeld

18. juni 2010

Muffinmus

næ, det sker jo:-)

Men når de er gået mere end 2 min med gråd blever jeg dog selv lige at tjeje hvad filan der sker, for det er ikke normalt i vores hus i hvert fald.

Så vil ikke sige lige det her er sket for mig, men det er sket for min mand i hvert flad, og så vidt jeg hsuker 2 gange....hvor han troede jeg var der inde.

Anmeld

18. juni 2010

linemus

Du er ikke verdens dårligste mor. Du har bare verdens dårligste samvittighed. Og det har vi vel alle haft på et eller flere tidspunkter. Du gjorde det jo ikke for at være ond, og mon ikke han har glemt alt om det nu

knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.