Da jeres fødsel gik igang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.119 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

kettner

Heej Piger .

Da jeres fødsel gik igang, var jeres barn så meget aktiv eller meget rolig ? (evt sov)

Da min lille dreng er meget vågen når jeg har plukveer så ville bare lige høre

Hilsen Camilla som er p***e utålmodig nu , 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Da jeg gik i fødsel med min store pige, vågnede jeg ved at vandet gik tidligt om morgenen, hvor jeg lå og sov.

En time efter fik jeg begyndende veer, og jeg mindes ikke at hun var specielt aktiv i maven omkring dette tidspunkt. Det kom først senere - omkring kl. 8, ca. 4 timer efter, da jeg fik sat en strimmel rundt om maven på sygehuset. Så skal jeg da lige love for, at der var fest i hulen!!

Nu nærmer tiden sig da også for dig... Det bliver spændende! Jeg har selv 9 dage tilbage idag med termin på næste søndag Her kan tiden sgu heller ikke gå stærkt nok.

Anmeld

18. juni 2010

MaleneG

Da jeg havde opstarts veer med Melissa var hun på sit normale aktive niveau, men jeg må ærlig indrømme at jeg længere inde i forløbet ikke husker hvordan hun bevægede sig derinde.

Og et forsinket tillykke med graviditeten ( Sikke mange BE'er der skal have/har fået bebser )

Anmeld

18. juni 2010

neddi1

Jeg håber at han må være ligeså aktiv som han plejer i dagene på til fødslen, selvom min svigermor sagde at ved hendes fødsler havde der altid været ro et par dage op til.. Men da jeg er 40+1 i dag må der altså godt snart ske noget!!

Anmeld

18. juni 2010

LRJ

Min datter var stille op til jeg fik veer, og da jeg så havde veer bevægede hun sig hele tidne (det jeg kan huske fra under mine veer)  

Anmeld

18. juni 2010

Patrick07

jeg tror slet ikke jeg mærkede ham efter jeg fik veer.. ellers lage jeg slet ikke mærke til det.. men fødte helt normalt og fik en sund og rask dreng.. men har da hørt at det er normalt at de bevæger sin mindre jo tætter man kommer på terminen

Anmeld

18. juni 2010

Bare mig..

Min datter var meget stille og var det en hel uge op til. Jeg fik også kørt en strimmel en uges tid inden fordi hun var så stille, men jeg har hørt flere, hvor de var meget aktive..

Anmeld

18. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Liam var MEGET rolig under hele fødslen. Der blev taget hjertekurve på ham og hele skidtet, men han havde det fint under fødslen. Han lå bare meget stille.

Anmeld

18. juni 2010

kettner

Mathildesmor skriver:

Da jeg gik i fødsel med min store pige, vågnede jeg ved at vandet gik tidligt om morgenen, hvor jeg lå og sov.

En time efter fik jeg begyndende veer, og jeg mindes ikke at hun var specielt aktiv i maven omkring dette tidspunkt. Det kom først senere - omkring kl. 8, ca. 4 timer efter, da jeg fik sat en strimmel rundt om maven på sygehuset. Så skal jeg da lige love for, at der var fest i hulen!!

Nu nærmer tiden sig da også for dig... Det bliver spændende! Jeg har selv 9 dage tilbage idag med termin på næste søndag Her kan tiden sgu heller ikke gå stærkt nok.

Det er vel egentlig heller ikk noget man sådan tænker over ?

Meen jeg er da virkelig utålmodig nu , det er heeeelt vildt.

Anmeld

18. juni 2010

kettner

MaleneG skriver:

Da jeg havde opstarts veer med Melissa var hun på sit normale aktive niveau, men jeg må ærlig indrømme at jeg længere inde i forløbet ikke husker hvordan hun bevægede sig derinde.

Og et forsinket tillykke med graviditeten ( Sikke mange BE'er der skal have/har fået bebser )

BE'er ?

Og jo tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.