dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

charlottekri

i april sidste år fik min datter lagt dræn i begge ører efter en lang periode med ca. 1 mellemøresbetændelse om måneden... de dræn er så faldet ud nu her for ca. en måned siden..

Nu har hun så fået mellemøresbetændelse igen

mit spørgsmål er så: hvor gamle var jeres børn før de var ovre deres øreproblemer (de af jer der har haft sådanne ørebørn)

synes godt nok at det er ret så træls lige nu hvis udsigterne er flere mellemøresbetændelser!!!

knus charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

juni76

Der er rigtig øv når de har problemer med de øre. Jeg har en dreng på 7 og han er ovre det nu.. Han var ca 9 mdr første gang han fik lang i. Han har fået lagt i 6 gange. Hans faldt hurtigt ud.. Han havde meget væske og stå. Han har nok været omkring 4-5 år da hans øre blev helt gode igen. Det er en rigtig hård tid,med rigtig kede børn. God bedring til jer....

juni 76

Anmeld

17. juni 2010

charlottekri

juni76 skriver:

Der er rigtig øv når de har problemer med de øre. Jeg har en dreng på 7 og han er ovre det nu.. Han var ca 9 mdr første gang han fik lang i. Han har fået lagt i 6 gange. Hans faldt hurtigt ud.. Han havde meget væske og stå. Han har nok været omkring 4-5 år da hans øre blev helt gode igen. Det er en rigtig hård tid,med rigtig kede børn. God bedring til jer....

juni 76

tusind tak skal du have!!

nu jeg tænker over det så sagde vores gamle ørelæge vist også at det var ved en 4 års alderen at de kom over det, men håber selvfølgelig at det er før!! men måske skulle jeg ringe til ørelægen i morgen og snakke med dem... vi kan jo ligeså godt få lagt dræn i med det samme i stedet for at have denne tur hver måned...

Anmeld

17. juni 2010

juni76

Ja det lyder da som en god ide. Der er næsten ingen grund til at vente... for alt der pencelin virker heller ik super godt syntes jeg.. Og man kan rigtig mærke hvordan det dræn hjælper..

Anmeld

17. juni 2010

Lady Marion <3

Mine store børn var ovre det ved 6 års alderen først   De fik lagt dræn et utal af gange indtil da

Anmeld

17. juni 2010

charlottekri

hvor lang tid gik der så til i fik dræn i 2. gang?? skulle jeres børn så også have haft mellemøresbetændelse nogle gange inden, eller var den første gang nok til at der kunne være tale om at sætte nye dræn i??

Anmeld

17. juni 2010

juni76

Når min søns var faldet ud,og han fik problemer med ondt i øret igen,så fik vi en ny tid til dræn.Så han fik ik lagt i før det gjorde ondt igen. Men der gik ik så langtid fra de var faldet ud,til der kom nye i.

Anmeld

17. juni 2010

charlottekri

juni76 skriver:

Når min søns var faldet ud,og han fik problemer med ondt i øret igen,så fik vi en ny tid til dræn.Så han fik ik lagt i før det gjorde ondt igen. Men der gik ik så langtid fra de var faldet ud,til der kom nye i.

ja, der skal jo også være en grund til at sætte dem i, men når hun nu har fået mellemøresbetændelse, så er der vel en grund...

Anmeld

17. juni 2010

Henri84

Første gang de faldt ud gik han 3 mdr. uden, for det første fordi han ikke virkede generet og det 'kun' var væske, for det andet skulle han have fjernet polypper samtidig og der ville ørelægen vente til han var så gammel som mulig... Denne gang fik han tid til nye dræn 14 dage efter vi var til kontrollen, der havde han nået en omgang møb uden drænene havde været i, så der synes ørelægen ikke det skulle vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.