Jubiii....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Munder

Nu vil vi køre ud og aflevere Andrea hos mormor og morfar, og så tager vi ellers i Operaen i aften og ser Matador. I morgen skal vi afsted til Fyn på Gourmetophold på Hvedholm slot. Jeg glæder mig for vildt:D:D:D

Det bliver super at have en weekend alene med manden(L) (eneste malurt er, at jeg skal undvære Andrea til søndag eftermiddag:$)

Kan alle I skønne piger have en fantastisk weekend;)

(H)
Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

st

Rigtig god fornøjelse. Jeg er sikker på at Andrea er i gode hænder, så nyd det. Sådan en weekend kan man leve højt på længe.

Knus st.

Anmeld

20. juni 2008

Stumpen

Hejsa..

I må have en rigtig god weekend..
Andrea er i gode hænder, så glem du alt om sure tæer og bleskift for en weekend...
(H) Anja..

Anmeld

22. juni 2008

st

Hej Dorte, hvordan har weekenden været ?

st.

Anmeld

22. juni 2008

Munder

Uha, den har været fantastisk(L)(L)(L)

Vi løb dog ind i et lille uheld på vej til fyn i går, da et eller andet rør på bilen knækkede>(>(, så vi fik fornøjelse af en lille kedelig rasteplads, mens vi ventede på tophjælp, men efter et par timers forsinkelse, kunne vi drøne videre.

Det var bare så opfriskende og romantisk at være sammen alene, og sådan et slotsophold kan virkelig anbefales, da der virkelig blev kredset om os:).

Men men. et var skam også fantastisk at hente Andrea her i eftermiddags:$ Hun blev rigtig glad for at se os, selvom den har stået på superforkælelse hele weekenden.....(afslørende, at det første hun gør efter vi var kommet for at hente hende hos mine forældre, var at gå hen til fryseren og sige is:D:D:D)

Så alt i alt en rigtig dejlig weekend.

Tak fordi du spurgte:)

Knus
Dorte

Anmeld

22. juni 2008

Stumpen

De skal forkæles når de passes af bedsteforældrene, sådan er det bare :D
Dejligt at høre at I har haft en god weekend til trods for det lille uheld..
(H) Anja. -der slet slet ikke er jaloux ;)

Anmeld

22. juni 2008

Doktor Doolittle

IHHHHH hvor dejligt, jeg håber I har nydt jeres weekend i fulde drag (L)8D
(H) fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.