22+ 5 - med kong Harald i maven ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Vial

Assi skriver:

Pjat med dig - du ser da monstergodt ud! Og med to bebser i maven! - fantastisk!

Tak  Ja, jeg er blevet knap så meget "maskine", som jeg havde frygtet.. haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Assi

KaMa skriver:

Tak  Ja, jeg er blevet knap så meget "maskine", som jeg havde frygtet.. haha..

Bestemt ingen "maskine" over dig! Forresten synes det er sådan nogle skønne navne til tvillingerne

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Bestemt ingen "maskine" over dig! Forresten synes det er sådan nogle skønne navne til tvillingerne

Tak igen. Ja, jeg er også glad for navnene.. selvfølgelig. De passer godt sammen og så er der lidt "børnefilm" over dem. Håber min søn bærer over med, at han deler navn med et lille irriterende jordegern.. hehe.

Anmeld

17. juni 2010

NoName

Assi skriver:

22+ 5

SMiler Kong Harald... Sejt navn...

Floooooot mavse - er helt misundelig...

Majken 34+1

Anmeld

17. juni 2010

oo

øj hvor er du fin!!  jeg er SÅ meget for Harald! jeg fik det faktisk gennemtrumfet for 3 år siden overfor Søren til en nummer 2 søn

Anmeld

18. juni 2010

Assi

Tjuhl skriver:

øj hvor er du fin!!  jeg er SÅ meget for Harald! jeg fik det faktisk gennemtrumfet for 3 år siden overfor Søren til en nummer 2 søn

Det var en af mine veninder, der startede med at sige kong Harald - men jo flere gange jeg siger navnet, jo federe synes jeg, det er! Tvivler dog på at manden er med på den - vi er stadigvæk helt lost med navnene..synes det er så svært med særligt drengenavne. Glæder mig til at høre jeres babys navn for første gang - til oktober

Anmeld

18. juni 2010

Assi

noname skriver:

SMiler Kong Harald... Sejt navn...

Floooooot mavse - er helt misundelig...

Majken 34+1

Tak

Anmeld

18. juni 2010

Patrick07

Ej hvor har du bare en fin fin mave Uhh og hvor sidder den dog bare flot

Anmeld

18. juni 2010

MetteMTH

Assi skriver:

Tak Og et godt gæt - scanningen siger dog en dreng! Men min mave sidder nøjagtig på samme måde som med min datter - ret lavt og "spids"...så der har i hvert fald gemt sig en pige før i samme slags maveform. Men mon ikke scanningen har ret?! ..men man ved jo aldrig.

Vi må da håbe at scaningen viser rigtig ellers vil det være træls hvis du har købt alt i blåt

Anmeld

18. juni 2010

DK

Weee hvor er du fin! Sådan en rigtig fin lille drømme-fodbold mave!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.