Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Assi skriver: Pjat med dig - du ser da monstergodt ud! Og med to bebser i maven! - fantastisk!
Pjat med dig - du ser da monstergodt ud! Og med to bebser i maven! - fantastisk!
Tak Ja, jeg er blevet knap så meget "maskine", som jeg havde frygtet.. haha..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KaMa skriver: Tak Ja, jeg er blevet knap så meget "maskine", som jeg havde frygtet.. haha..
Bestemt ingen "maskine" over dig! Forresten synes det er sådan nogle skønne navne til tvillingerne
Tak igen. Ja, jeg er også glad for navnene.. selvfølgelig. De passer godt sammen og så er der lidt "børnefilm" over dem. Håber min søn bærer over med, at han deler navn med et lille irriterende jordegern.. hehe.
Assi skriver: 22+ 5
22+ 5
SMiler Kong Harald... Sejt navn...
Floooooot mavse - er helt misundelig...
Majken 34+1
øj hvor er du fin!! jeg er SÅ meget for Harald! jeg fik det faktisk gennemtrumfet for 3 år siden overfor Søren til en nummer 2 søn
Tjuhl skriver: øj hvor er du fin!! jeg er SÅ meget for Harald! jeg fik det faktisk gennemtrumfet for 3 år siden overfor Søren til en nummer 2 søn
Det var en af mine veninder, der startede med at sige kong Harald - men jo flere gange jeg siger navnet, jo federe synes jeg, det er! Tvivler dog på at manden er med på den - vi er stadigvæk helt lost med navnene..synes det er så svært med særligt drengenavne. Glæder mig til at høre jeres babys navn for første gang - til oktober
noname skriver: SMiler Kong Harald... Sejt navn... Floooooot mavse - er helt misundelig... Majken 34+1
Tak
Ej hvor har du bare en fin fin mave Uhh og hvor sidder den dog bare flot
Assi skriver: Tak Og et godt gæt - scanningen siger dog en dreng! Men min mave sidder nøjagtig på samme måde som med min datter - ret lavt og "spids"...så der har i hvert fald gemt sig en pige før i samme slags maveform. Men mon ikke scanningen har ret?! ..men man ved jo aldrig.
Tak Og et godt gæt - scanningen siger dog en dreng! Men min mave sidder nøjagtig på samme måde som med min datter - ret lavt og "spids"...så der har i hvert fald gemt sig en pige før i samme slags maveform. Men mon ikke scanningen har ret?! ..men man ved jo aldrig.
Vi må da håbe at scaningen viser rigtig ellers vil det være træls hvis du har købt alt i blåt
Weee hvor er du fin! Sådan en rigtig fin lille drømme-fodbold mave!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128