Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak(:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa.
Rigtig hjertelig velkommen på siden Jeg håber, du bliver lige så glad for at være herinde, som jeg har været.
En hurtig præsentation af mig:Jeg hedder Linda, er 29 år og bor alene med Laura på 8 mdr.
K.h. Linda
Baagøe skriver: Hejsa. Rigtig hjertelig velkommen på siden Jeg håber, du bliver lige så glad for at være herinde, som jeg har været. En hurtig præsentation af mig:Jeg hedder Linda, er 29 år og bor alene med Laura på 8 mdr. K.h. Linda
Tak og smukt navn din datter har. (:
AnjamortilWilliam skriver: Tak og smukt navn din datter har. (:
1000 tak Hun er opkaldt efter forfatteren Laura Ingalls Wilder og hendes egen tip tip Oldemor. Havde hun været en dreng skulle hun have heddet Elias
Baagøe skriver: 1000 tak Hun er opkaldt efter forfatteren Laura Ingalls Wilder og hendes egen tip tip Oldemor. Havde hun været en dreng skulle hun have heddet Elias
Min søn hedder William Elias. (:
AnjamortilWilliam skriver: Min søn hedder William Elias. (:
Nemlig Det var også derfor jeg lige ville nævne, at det blev Elias, havde hun været en dreng
(:
hej og velkommen til.
vil da lige sige tillykke med baby i maven.
Håber du falder godt til her inde og kommer til at bruge siden meget, her er rigtig hyggeligt her inde og alle er der med det sammen til at hjælpe hvis de kan hjælpe med et eller andet.
Astasmor skriver: hej og velkommen til. vil da lige sige tillykke med baby i maven. Håber du falder godt til her inde og kommer til at bruge siden meget, her er rigtig hyggeligt her inde og alle er der med det sammen til at hjælpe hvis de kan hjælpe med et eller andet.
Hej og velkommen til...
Håber du bliver glad for at være her, og liiige en lille advarsel, baby.dk er ekstremt vanedannende. på den gode måde... hi hi hi
og tillykke med den lille pige i mavsen... glæder mig til at følge dig.
Knus fra Majken 34+3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128