3D/4D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.147 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Tama

Hejsa 

Så har vi bestilt tid til en 3D/4D scanning i århus den 14 juli og jeg er bare så spændt på at se vores lille prins igen 

Er der andre som har bestilt denne scanning ?

Knus Tanja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Slettet

Jeg overvejer en scanning i midten af august, det er jo min sidste graviditet så jeg kunne godt tænke mig, at opleve det bare lige en sidste gang

Jeg blev 3d-scannet i uge 16+5 og det var så skønt at se lillebror derinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2010

misslea

Tama skriver:

Hejsa 

Så har vi bestilt tid til en 3D/4D scanning i århus den 14 juli og jeg er bare så spændt på at se vores lille prins igen 

Er der andre som har bestilt denne scanning ?

Knus Tanja 

Ja - vi regner med at bestille en tid her snart!!! Min mand arbejder i DSB, og har meget skiftende arbejdstider, så venter lige med at bestille en tid, til vi ved hvornår han kan deltage.... (han vil IKKE gå glip af noget som helst...hehe)

Men ja altså... vi er simpelthen såååå nysgerrige efter at se vores lille prinsesse... sådan rigtigt...!!! Fik at vide på scanningsklinikken, at det mest optimale er at få foretaget en 3D/4D scanning i uge 26-29 - så det blir deromkring, vi skal derind...!! Dvs... vi regner med at få en tid om ca. 3 uger... (er 24+3 nu)

Mange fra Lea

Anmeld

20. juni 2010

Tama

Swips : det er et rigtig godt billede i har fået taget af jeres lillebror 

Lea : Ja det er osse der vi har fået en tid og min kæreste vil osse med til det så vi ringede og fik en tid længere fremme da de er meget optaget og han har ose meget forskellige arbejdstider 

Det er skønt at vide jeg ikke er den eneste der bare ikke kan vente med at se den lille bebs hele tiden - nogen sys det er helt hen i vejret at betale for sådan noget men jeg glæder mig nu og sys det er så utroligt at se den lille så levende som de 3D/4D billeder er 

Go søndag 

Knus Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.