Kan det passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Stumpen

at jeg er gravid/allerede kan mærke tegn?? Ved ikke helt om jeg selv tror på det...

Da jeg var gravid med Mathilde kunne jeg ikke klare at se sår og lignende, det vente sig simpelthen i maven på mig -hvilket det ikke gør til daglig..

Så i dag var der en af beboerne på mit arbejde der gjorde noget som ellers ikke plejer at genere mig, men min maven vendte sig og så var det at det slog mig mht. sidste gang.. Men hvis jeg er gravid snakker vi om 3 dage henne.. Det kan da ikke passe vel????

Jeg kan godt høre at indlægget lyder naiv og som ønsketænkning, men det er nu ikke meningen, jeg er selv skeptisk, men ja, hvornår kan man forvente at man kan mærke/føle at man virkelig er gravid?? Jeg mener at jeg var 1½ månede henne med Mathilde inden jeg fik gravidtitets fornemmelser.. (en meget mild kvalme der kunne holdes nede med saltlakrids ;))
(H) ANja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

st

Hmm tør jeg ikke at sige. Jeg er ikke den bedste til at give råd omkring graviditet, da jeg intet mærkede til at være gravid udover at være banke træt. Men hormonerne raser vel helt fra starten, så det kan da godt være. :)

Men jeg håber da for dig at den er der. Ihh hvor dejligt hvis den er.

God weekend.

st.

Anmeld

20. juni 2008

Stumpen

Mon ikke det er et lille pus min krop spiller med mig... det er for godt til at være sandt at den skulle være hjemme i første hug ;)
(H) Anja -der også havde det man kalder en nem graviditet...

Anmeld

22. juni 2008

st

Hvordan går det med kvalmen Stump?

Har du fået to streger på pinden?

Knus st.

Anmeld

22. juni 2008

Stumpen

Hejsa..

Jeg har ikke rigtig haft nogen hov-oplevelser siden, så det var nok bare ønsketænkning.. Men kroppen kan da bare ikke gøre noget uden at jeg straks har følerne ude :)
Jeg kan vel ikke teste mig inden mensen skulle være kommet kan jeg??
(H) Anja -og tak fordi du spurgte..

Anmeld

22. juni 2008

Doktor Doolittle

Hej søde
Jeg har kunnet mærke nærmest fra dag 1 at jeg har været gravid :) Jeg har fx. ikke kunnet klare alle mulige forskellige lugte/dufte, der straks har givet mig kvalme. Jeg håber for dig, du er gravid :D
(H) fra Tina

Anmeld

23. juni 2008

Munder

Hvor spændende! Andrea var ikke helt planlagt, så jeg mærkede det først en uge efter jeg skulle have haft mens, over marcipanen til jul fik jeg pludselig kvalme:)):))

Jeg sender da lige et par krydsede fingre din vej;)

Knus
Dorte

Anmeld

27. juni 2008

Heidi.

Hej Anja..

Hvad der står i div bøger kan man ikke regne med. Jeg har lissom Dr D også kunne mærke at jeg var gravid allerede dagen efter jeg var blevet det. Der er mange der siger at det kan man ikke, men jeg havde smerter i mit underliv fra day one.. Allerede da jeg var 2 uger henne fik jeg kvalme, alle de gange jeg har været gravid har der været de samme symptomer.. Så jeg krydser alle mine legmer for dig...

(H)Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.