Vægttab som bivirkning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

hc=k

Hej piger.

Ja nu skriver jeg igen om min ADHD, men det er jo mit liv og det kan jo være der er nogle interesseret herinde.

Nå men jeg er startet på min medicin og det går rigtig fint. Jeg skal ringe til min sygeplejeske imorgen og fortælle hvordan det går og så skal jeg ellers sættes op i dosis på tirsdag. Jeg kan godt mærke at medicinen hjælper mig og giver mig en masse ro, men jeg kan også mærke at det ikke er helt nok det jeg får nu.
En af bivirkningerne ved medicinen er vægtab og manglende appetit, det er ikke en dårlig bivirkning når man som mig vejer 20 kg for meget, men nu kan jeg godt mærke hvor seriøst det virkelig er. Jeg skal spise rigtig meget til morgenmad og jeg skal spise det inden jeg tager dagen pille ellers får jeg først spist noget igen til aften. Jeg har SLET ingen appetit overhovedet og jeg kan ikke bare spise noget fordi jeg ved jeg skal, uden at blive dårlig. Jeg går nu og nipser nogle kiks og nogle gulerødder i løbet af dagen for ellers tror jeg sgu da jeg dør af sult uden at vide det.
Jeg har altid kunnet spise helt vildt meget, faktisk kan jeg ikke huske hvornår jeg virkelig har været mæt. Jeg stopper som regl bare med at spise når de andre er færdige, men nu bliver jeg mæt bare ved at spise 1/3 af hvad jeg plejer at øse op på tallerknen.

Jeg skal kontrol vejes hver gang jeg skal ind på psyk til kontrol og det er sådan ca hver anden uge. Det er nu rart nok for så ved jeg da at jeg ikke ligepludselig falder død om hehe.

Det var lige nyt fra mig ( Mad-elskeren der íkke er sulten mere)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.