hvem forhandler Emmaljunga?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser.

Hvem sælger Emmaljunge, udover Babysam?

Vi har ENDELIG besluttet os for hvilken klapvogn vi vil have og da vi var i Babysam i Silkeborg i dag for at se på farverne en sidste gang (vi vil gerne have forlæder og kørepose i en anden farve end klapvognen) fik vi at vide INGEN af babysam butikkerne kunne skaffe forlæder og kørepose i den ønskede farve De ringer alligevel til Emmaljunga i morgen og spørger

Kender I andre steder de forhandler Emmaljunga? Så kan vi da forsøge at finde det der, hvis babysam ikke kan skaffe det...

Knus Caroline

P.s. Vi skal have en Cerox 2.0 i silver check og pose og forlæder (og parasol) i pink check

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

saxa

Ønskebørn..

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

saxi skriver:

Ønskebørn..

dem prøver vi

Anmeld

17. juni 2010

LIZO

har du mulighed for at tage til sverig.. jeg ville ha en bestemt farve i liften. men kunne ikke få den mere i dk. men både tyskland og sverige forhandler farvere meget længere..  du kan jo evt skrive og spørge dem.. det gjorde jeg..

Anmeld

17. juni 2010

JulieE

Caroline86 skriver:

Hej tøser.

Hvem sælger Emmaljunge, udover Babysam?

Vi har ENDELIG besluttet os for hvilken klapvogn vi vil have og da vi var i Babysam i Silkeborg i dag for at se på farverne en sidste gang (vi vil gerne have forlæder og kørepose i en anden farve end klapvognen) fik vi at vide INGEN af babysam butikkerne kunne skaffe forlæder og kørepose i den ønskede farve De ringer alligevel til Emmaljunga i morgen og spørger

Kender I andre steder de forhandler Emmaljunga? Så kan vi da forsøge at finde det der, hvis babysam ikke kan skaffe det...

Knus Caroline

P.s. Vi skal have en Cerox 2.0 i silver check og pose og forlæder (og parasol) i pink check

Hej Caroline.

Danmarks Børn i Hvidovre og på Aamager forhandler også Emmaljunga og er tit (meget tit) billigere end babysam og ønskebørn...

Jeg kan godt se, du skriver Silkeborg, men synes at have læst noget om at du flytter til KBH områder , Så tænkte det da var en mulighed...

Mange hilsner

Julie

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

JulieE skriver:

Hej Caroline.

Danmarks Børn i Hvidovre og på Aamager forhandler også Emmaljunga og er tit (meget tit) billigere end babysam og ønskebørn...

Jeg kan godt se, du skriver Silkeborg, men synes at have læst noget om at du flytter til KBH områder , Så tænkte det da var en mulighed...

Mange hilsner

Julie

det prøver jeg! Tusind tak, Julie

Anmeld

17. juni 2010

LinLin

Ønskebørn og Kære børn...

Anmeld

17. juni 2010

puttecolle

babyvest handler dem også for der har vi lige købt vores barnevogn så mon ikke også at de har klapvogne i det mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.