Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger
Jeg har fået lagt lidt videoer ind af Andrea, hvis I vil se mit vidunder "live"
torsdagssolskinshilsner
Dorte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmmm, de er endnu ikke valideret selvom jeg har valgt forside....hmmm, jeg er da vist en rigtig computerspadser
Jeg har også fået to valideret -mathildes cykelforløb, men jeg kan se dem i min fotoalbum, men når jeg vil sætte dem ind i et indlæg, så står der at mit album er tom... Så fatter det heller ikke lige...
Stumpen skriver: Jeg har også fået to valideret -mathildes cykelforløb, men jeg kan se dem i min fotoalbum, men når jeg vil sætte dem ind i et indlæg, så står der at mit album er tom... Så fatter det heller ikke lige...
Mine virker nu...tjekker lige i dit album...
Dine virker også. Hvor er Stumpen bare sej
hmmmm, lyden mangler...må vist lige have fat i Henrik
Øj, jeg er da egentlig ret god til at tale med mig selv..
Fjols Dorte, du kunne måske have ventet med at oprette et indlæg til du var helt klar
Munder skriver: Øj, jeg er da egentlig ret god til at tale med mig selv.. Fjols Dorte, du kunne måske have ventet med at oprette et indlæg til du var helt klar
I låååååååååååååååååååve U
Du er bare for grineren Dorte!!!!
Ellers nogle gode videoer.... Men har dog kun set dem, for her på job har jeg ingen lyd!!
Heidi B skriver: Du er bare for grineren Dorte!!!! Ellers nogle gode videoer.... Men har dog kun set dem, for her på job har jeg ingen lyd!!
Hvorfor ikke det????????????????
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128