Så kom der svar på DNA :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

SHERO

Efter kun 3½ uger fra sidste blodprøve kom svaret så... havde regnet med 12 uger, men men, heldig må man åbenbart godt være... :-) Har været SÅ nervøs, på trods af jeg ikke var i tvivl om hvem Elias' far er, men men var der selvfølgelig ingen grund til. Det var selvfølgelig hans far, der var hans far :-D

Han har stadig ikke set Elias, eller fortalt sin familie og venner om hans eksistens. Så er lidt spændt på om han ikke skifter mening nu. Krydser fingre for han får chancen for at kende sin far og fars familie...

Men ville da egentlig bare liiiige sige at jeg kun skulle vente 3½ uge  deeejligt... Nu skal vi bare vente på at han anerkender.. så er det ude af verden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

CiSo

lækkert for jer, at i ikke skulle vente mere!!!  

jeg ved heller ikke helt om jeg skal have taget blodprøver sammen med prinsessen, når hun på et tidspunkt kommer... så dejlig oplysning, at få!!

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Hvor er det skønt, at der er kommet en afklaring på det spørgsmål...TILLYKKE

Nu må farmand da snart komme ud af starthullerne

Anmeld

17. juni 2010

Heidi85

hvor er det fedt for dig at der er kommet styr på det håber så bare der kommer styr på ham også

Anmeld

18. juni 2010

MorTilGustav

Dejligt at høre, at du nu også står med konkrete beviser  
Jeg går også og venter på at høre om han har fået underskrevet papirerne nu..

Anmeld

18. juni 2010

klmf

Tillykke! Dejligt for dig.

Anmeld

18. juni 2010

N&J

Tillykke med den dejlige nyhed.. håber også at han gerne vil være med nu hvor det hele er afklaret.. ;O)

Anmeld

19. juni 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja jeg går også bare og venter på svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.