Det er nu sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Heidi B

At have to drenge som er tvillinger, ligner hinanden rimelig meget af udseende, og så er de alligevel meget forskelllige

Jeppe ælsker kød, Mikkel ælsker kartofler.

Jeppe ælsker  tilbehør(rødbeder, rødkål oa.), Mikkel kan ikke fordrage det.

Mikkel vil i karbad, Jeppe i brusebad

Jeppe er vild med at spille Wii, Mikkel gider ikke.

Jeppe sover i sin egen seng hele natten, Mikkel kommer ind.

Jeppe har masser af drenge venner i børnehaven, Mikkel vil hellere lege med piger, eller helst de voksne.

Mikkel foretrækker damen når vi får besøg af et par, Jeppe manden.

Lidt sjovt!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Munder

Det er da skønt, at de er så forskellige.

Tænk de sådan vælger køn på gæsterne, men nu egentlig meget smart, så slås de jo ikke om dem

Anmeld

17. juni 2010

Stumpen

Hvor er det bare fantastisk at de er så forskellige

Anmeld

20. juni 2010

Charlie

Ja det er så sjovt at iagttage de små. Men nu er de jo heller ikke enæggede vel? Så det er vel det samme som at have 2 drenge med 3 års forskel, som jeg, her ses forskellene jo bare lidt forsinkede i forhold til dig, hvor de måske er mere iøjnefaldende?
Gad vide, hvor forskellige enæggede tvillinger egentlig er? ...

Anmeld

22. juni 2010

Heidi B

Charlie1980 skriver:

Ja det er så sjovt at iagttage de små. Men nu er de jo heller ikke enæggede vel? Så det er vel det samme som at have 2 drenge med 3 års forskel, som jeg, her ses forskellene jo bare lidt forsinkede i forhold til dig, hvor de måske er mere iøjnefaldende?
Gad vide, hvor forskellige enæggede tvillinger egentlig er? ...

Jo de er enæggede..... jeg fik lavet en dna på dem.... Og de er enæggede med 99,9998 procent sikkerhed!!!!

Derfor synes jeg nu det er meget sjovt....

Anmeld

23. juni 2010

Charlie

Hov! Det kan jeg da forresten godt huske noget om. Tænk, det havde jeg helt svedt ud igen... Jamen så er det jo egentlig ekstra sjovt, at de er så forskellige - det kan da godt være det er mig, men jeg troede egentlig, at enæggede ville være mere ens. Men man bliver klogere hver dag, heldigvis

Kram Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.