Syning af sengetøj til Baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.308 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

VIPpigen

Jeg tænkte selv at sy mange ting til vores den lille når den kommer. Men har lige brug for nogen råd/forslag. Er der nogen der kender til at sy sengetøj til babyer i satin?? tænkte på noget stof på "toppen" og så satin under, da det skulle være godt både til varme og kulde eller skal jeg bare nøjes med en almindelig bagbeklædning??

Hvor mange sæt sengetøj bruger i ca, tænker på den lille gylper??

Håber der var nogen der forstod spørgsmålene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

LauraLW

Har ingen erfaring med satin, men kan det vaskes ved 60 grader? Tænker at der jo kan ske uheld etc.

Anmeld

17. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Satin er MEGET varmt at ligge med. Det vil jeg ikke anbefale. Det er jo polyester.

Medmindre du mener bomuldssatin...der er nemlig rigtig lækkert. Det kan du sagtens lave sengetøj i uden at have stof udover.

Vi har haft 5 sæt babysengetøj...men Liam har heller aldrig været den store gylper. Så det har været rigeligt.

Anmeld

17. juni 2010

VIPpigen skriver:

Jeg tænkte selv at sy mange ting til vores den lille når den kommer. Men har lige brug for nogen råd/forslag. Er der nogen der kender til at sy sengetøj til babyer i satin?? tænkte på noget stof på "toppen" og så satin under, da det skulle være godt både til varme og kulde eller skal jeg bare nøjes med en almindelig bagbeklædning??

Hvor mange sæt sengetøj bruger i ca, tænker på den lille gylper??

Håber der var nogen der forstod spørgsmålene

Jeg ved ik meget om at sy, men ejg har kun 2 sæt babysengetøj til Lisa.. Hun gylper så stortset heller aldrig... Jeg har et i almindelig bomuld og et i bomuldsatin, og jeg ELSKER det i bomuldsatin.. Det er SÅ lækker og blødt, så det er klart at anbefale!! Almindeligt satin ville jeg ik sy i.. Det kan jeg ikke selv holde ud at sove i.. Det klistrer og er mega varmt..

Stine og Lisa.

Anmeld

17. juni 2010

VIPpigen

Så vil jeg se om jeg kan finde noget i bomuldssatin, og hvad det lige koster... Altså et sengetøj har  2 sider at vende op... Det var der jeg tænkte at det ene skulle være med mønster, og det andet bare ensfarvet...  Syntes heller ikke selv satin er rart at sove i, også derfor jeg ikke forstår de foreslår det til børn/baby både om sommeren og vinteren!?!?!?

Anmeld

17. juni 2010

LauraLW

VIPpigen skriver:

Så vil jeg se om jeg kan finde noget i bomuldssatin, og hvad det lige koster... Altså et sengetøj har  2 sider at vende op... Det var der jeg tænkte at det ene skulle være med mønster, og det andet bare ensfarvet...  Syntes heller ikke selv satin er rart at sove i, også derfor jeg ikke forstår de foreslår det til børn/baby både om sommeren og vinteren!?!?!?

Det må næsten være bomulds satin.... Har aldrig set den anbefaling, eller noget babysengetøj i alm satin.

Vilma har mange sæt, selvom det ikke er nødvendigt, og to af dem er i bomulds satin. - De er noget dyrere, men hold da op de er lækre! Super bløde. - Så det vil jeg klart anbefale.

Anmeld

17. juni 2010

VIPpigen

LauraLW skriver:

Det må næsten være bomulds satin.... Har aldrig set den anbefaling, eller noget babysengetøj i alm satin.

Vilma har mange sæt, selvom det ikke er nødvendigt, og to af dem er i bomulds satin. - De er noget dyrere, men hold da op de er lækre! Super bløde. - Så det vil jeg klart anbefale.

Mange tak... Det vil jeg kigge mig om efter

Anmeld

17. juni 2010

L-Mortil3

VIPpigen skriver:

Det er SILKE de anbefaler I hvert fald så vidt jeg er orienteret Også det der f.eks. er i de nye voksier

Anmeld

17. juni 2010

VIPpigen

Line&Liam skriver:

Det er SILKE de anbefaler I hvert fald så vidt jeg er orienteret Også det der f.eks. er i de nye voksier

Ahaaaaa.... Hihi... Tager næsten altid fejl af de 2. Men det lyder meget rigtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.