Eksperthjælp: Hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Rikke Nielsen

"Hej"

hey rikke...

jeg står lidt i en mærkelig situation... jeg er nu gravid for 3. gang og håber på at denne gang lykkedes... men snakkede med min læge om en såkaldt tryghedsscanning som jeg har hørt fra en veninde man kan få taget omkring uge 7-8 stykker...

men så har jeg overvejet lidt at få en scanning på en klinik.. men kan ikke rigtigt finde ud af om der er nogle i nærheden hvor jeg bor... jeg bor i tarm ved skjern og min læge sagde at han tidligst kunne sende mig til scanning i 9 uge... ??

jeg ville rigtig gerne have tjekket at alt er som det skal være nu da jeg i første graviditet abortede spontant da jeg var 8+3 og anden gang sendt til scanning efter en blødning i 14 dage hvor efter min beregning at jeg var 10 uger henne og at der kun var anlæg fra 5. uge i mig til tvillinger???

håber lidt du kan hjælpe mig med nogle svar og om du evt ved om der er nogle kliniker i nærheden af mig...

hilsen mig.

Rikkes svar

Tillykke med graviditeten.

Hos Scanningsklinikken kan vi scanne dig fra du er 7+0. På dette tidspunkt vil det kunne ses om den lille ligger korrekt i livmoderen, om der er et eller flere fostre og vi kan se hjerteblink.  Vi måler barnets længde fra hovede til numsen og beregner en terminsdato til dig. Det er vigtig at have en fyldt blære til en sådan tidlig scanning. En fyldt blære er med til at presse livmoderen en smule højere op af dit bækken og vi kan derved lettere scanne den lille.

Vi har klinik i Århus, Kolding og København, men om det er lettest for dig at kører til Århus eller Kolding skal jeg ikke kunne sige. Vores adresse kan ses på vores hjemmeside: www.graviditetsscanning.dk

Held og lykke med den lille.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen /Scanningsklinikken

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+