sommerbillederunde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Ida.

Her en blandet landhandel af mine unger

Bland andet af en stor pige, der smører smør på sin rundstykke helt selv for første gang; af en lille pige, der havde en hård start i vuggestuen og af en lille pige, der selv spiser med ske for første gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Dictes mor

Jeg har ikke rigtig nogen sommerbilleder, sommeren kom jo ikke lige til Viborg i den her omgang, men til gengæld er der vm i fodbold.

1. Dicte venter på at se fodbold med far og farfar.

2. Dicte ser bold med far og farfar.

3. Se hvad jeg kan.

4. Kom så Danmark

Ja ja, jeg ved det. Jeg er en scummy mummy at lade hende se bold med far, men de synes, at det er så hyggeligt.

Anmeld

18. juni 2010

TbCp

Dictes mor skriver:

Jeg har ikke rigtig nogen sommerbilleder, sommeren kom jo ikke lige til Viborg i den her omgang, men til gengæld er der vm i fodbold.

1. Dicte venter på at se fodbold med far og farfar.

2. Dicte ser bold med far og farfar.

3. Se hvad jeg kan.

4. Kom så Danmark

Ja ja, jeg ved det. Jeg er en scummy mummy at lade hende se bold med far, men de synes, at det er så hyggeligt.

Hahaha jeg kan godt lide at hun lige disker op med øl til mænnerne

Anmeld

18. juni 2010

LIZO

1. en lille diva.

2. zoey sammen med kilde hendes kusine ( hun er 2 måneder yngre)

3. endnu et diva billed

4. mors charmetrold

5 zoey med til træning..

6 og 7 billeder af liam.. det er ikke så tit jeg må tage billeder af ham for tiden..

8 er fra drive in bio mor og datter

Anmeld

18. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvad søren,fik jeg ikke lagt billeder ind??Nå,men jeg prøver så lige igen af min lille sommerkanin.Der er godtnok mange,men det er lige juni måneds greatestSkønne unger allesammen

Anmeld

18. juni 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Tak
Jeg synes hun ligner en rigtig lille dukke på det første af de billeder du har "taget" fra mig..

Ja 

Eller sådan en amerikansk 50'er babe. Du ved, i de der ældre sort/hvid-film, hvor kvinderne havde håret oppe og en tot hængende med krøl i, eller lange slangekrøller og store struttende kjoler. Det var den tids hotte chicks.

Så må Liva være svaret på vor tids hotte lille chikca-babe   

Anmeld

18. juni 2010

JustAnotherName

Ååååååhhha altså, alle de skønne og dejlige børn.
Jeg elsker billede-runderne!

Anmeld

18. juni 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Ja 

Eller sådan en amerikansk 50'er babe. Du ved, i de der ældre sort/hvid-film, hvor kvinderne havde håret oppe og en tot hængende med krøl i, eller lange slangekrøller og store struttende kjoler. Det var den tids hotte chicks.

Så må Liva være svaret på vor tids hotte lille chikca-babe   

hehe... det er faktisk lidt sjovt for min veninde sagde engang at hun lignede sådan et 50'er barn

Anmeld

4. april 2011

JustAnotherName

Ajjjj ..... Faldt lige over dette tudse-gamle indlæg med sommerbilleder fra Juni måned sidste år....Århhh, så meget der er sket med de kære små på et år, hva! Men sikke dejlige de var (og stadig er!)

Syntes lige I andre også skulle have mulighed for at få et "gensyn" og mindes...

Og så kan man da kun komme til at glæde sig til SOMMEREN nærmer sig

Anmeld

5. april 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Ajjjj ..... Faldt lige over dette tudse-gamle indlæg med sommerbilleder fra Juni måned sidste år....Århhh, så meget der er sket med de kære små på et år, hva! Men sikke dejlige de var (og stadig er!)

Syntes lige I andre også skulle have mulighed for at få et "gensyn" og mindes...

Og så kan man da kun komme til at glæde sig til SOMMEREN nærmer sig

Hvor er det sjovt at se .... altså især lille bitte Jonathan! som snart er 1 år!

Dejligt gensyn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.