Hader det hele lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Tropez

ØV ØV ØV hvorfor skal det lige gå ud over mig nu kørte det hele lige så fint på skinner, jeg har alle dage haft normal cyklus har nærmest kunnet stille mit ur efter hvornår det var tid til mens igen,og denne gang går det hele bare galt, skulle i teorien have været på sygehuset i morgen, for at få instruktions i brugen af sprøjter, og scannes igen, men det krævede at jeg havde fået mit lort allersenest i morgen tidlig, og det ser desværre ikke sådan ud lige pt forbandede næsepray ting ting det har åbenbart ødelagt mere end hvad jeg regnede med, har ikke haft de store bivirkninger ud over mens smerter hver dag, der kommer bare ikke noget, og det skulle sådan set være kommet idag , er bare så gal i skralden over at det ikke lige vil lykkes mig lige nu, de kunne sku godt gi lidt medvind deroppe fra oven, jeg mener bare det er 7½ år siden vi startede men projekt barn, håber virkeligt det kommer i nat eller i morgen tidligt

Ja undskyld men jeg skulle lige have luft kæresten er ikke hjemme til at tage skraldet

Knuz Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Lou87

Tropez skriver:

ØV ØV ØV hvorfor skal det lige gå ud over mig nu kørte det hele lige så fint på skinner, jeg har alle dage haft normal cyklus har nærmest kunnet stille mit ur efter hvornår det var tid til mens igen,og denne gang går det hele bare galt, skulle i teorien have været på sygehuset i morgen, for at få instruktions i brugen af sprøjter, og scannes igen, men det krævede at jeg havde fået mit lort allersenest i morgen tidlig, og det ser desværre ikke sådan ud lige pt forbandede næsepray ting ting det har åbenbart ødelagt mere end hvad jeg regnede med, har ikke haft de store bivirkninger ud over mens smerter hver dag, der kommer bare ikke noget, og det skulle sådan set være kommet idag , er bare så gal i skralden over at det ikke lige vil lykkes mig lige nu, de kunne sku godt gi lidt medvind deroppe fra oven, jeg mener bare det er 7½ år siden vi startede men projekt barn, håber virkeligt det kommer i nat eller i morgen tidligt

Ja undskyld men jeg skulle lige have luft kæresten er ikke hjemme til at tage skraldet

Knuz Lene

Skal nok ikk udtale mig for meget, da jeg ikk har en anelse om hvordan du sikkert har det.. Men lyder ikke sjovt

Men tror du ikke det hele kan være noget med du stresser din krop med dine tanker ?? Jeg har tit hørt om dem som ikke ville være gravide, som er blevet nervøse over om de var det, og alle de spekulationer har udsat deres lort lidt...

Tænkte dine tanker om at nu skal det komme ku gøre det samme ?

Anmeld

17. juni 2010

Tropez

Hejsa Lou87

der er slet ingen tvivl om at det er mine tanker om at det bare skal komme nu der gør det, det er også derfor at det er så frustrende det hele, at jeg ikke bare kan lægge det hele på hylden og bare slappe af. føler mig så presset af hele denne situation og det er sikkert derfor min krop stritter imod.

Anmeld

17. juni 2010

gittn

øv hvor lyder det bare hårdt.. Kan virkelig godt forstå dig og vi har kun prøvet i snart halvandet år.

Jeg ville godt nok også side mig ned og tude..

Men for det meste lykkes det jo, det er bare så irreterene at men ikke hved hvornår.

Min mor og far belv først gravid efter 10års forsøg, så den skal nok være der lige pluslig

Anmeld

17. juni 2010

Tropez

gittn skriver:

øv hvor lyder det bare hårdt.. Kan virkelig godt forstå dig og vi har kun prøvet i snart halvandet år.

Jeg ville godt nok også side mig ned og tude..

Men for det meste lykkes det jo, det er bare så irreterene at men ikke hved hvornår.

Min mor og far belv først gravid efter 10års forsøg, så den skal nok være der lige pluslig

tak for de trøstende ord, og ja en dag skal det nok komme og det er jo første gang i behandling OSV, men det er bare så frustrende at skulle sige til sin chef at hey jeg kommer til normal arbejdstid i morgen fordi jeg ikke har fået mit lort endnu, han bliver sikkert glad men jeg er bare skuffet over mig selv og alt det andet og nåå ja så skal jeg lige skrive til kæresten at han ikke skal tage før fri fra skole da vi ikke skal afsted alligevel, føler mig lige nu som en stor fejltagelse eller hva men nu kan kalde det, jeg har simpelthen fejlet, og det er sku hårdt.

Men ja jeg må bare komme videre, det værste er at jeg ved at mit lort kommer lørdag istedet for, for der har jeg jo aflyst aftalen i morgen

Anmeld

20. juni 2010

ønskebørn74

Sikke en omgang søde!!! Hvordan har du det nu? Har du i det mindste kunnet hygge lidt i weekenden??

Knus Lene

Anmeld

22. juni 2010

Tropez

Haløj haløj så vender skuden, min mens kom i går aftes, så nu er der igen lys forude, indtil næste gang jeg bliver sur og ked af det fordi jeg ikke får min vilje(jeg er ikke enebarn), nå men altså jeg har jo lavet en dagbog og der kan man følge slagets gang og vil da også komme med en stikpille herinde i ny og næ

er bare glad igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.