ØV ØV ØV hvorfor skal det lige gå ud over mig nu kørte det hele lige så fint på skinner
, jeg har alle dage haft normal cyklus har nærmest kunnet stille mit ur efter hvornår det var tid til mens igen,og denne gang går det hele bare galt, skulle i teorien have været på sygehuset i morgen, for at få instruktions i brugen af sprøjter, og scannes igen, men det krævede at jeg havde fået mit lort allersenest i morgen tidlig, og det ser desværre ikke sådan ud lige pt
forbandede næsepray ting ting det har åbenbart ødelagt mere end hvad jeg regnede med, har ikke haft de store bivirkninger ud over mens smerter hver dag, der kommer bare ikke noget, og det skulle sådan set være kommet idag
, er bare så gal i skralden over at det ikke lige vil lykkes mig lige nu, de kunne sku godt gi lidt medvind deroppe fra oven, jeg mener bare det er 7½ år siden vi startede men projekt barn, håber virkeligt det kommer i nat eller i morgen tidligt
Ja undskyld men jeg skulle lige have luft kæresten er ikke hjemme til at tage skraldet
Knuz Lene
Anmeld