Malmø?? Gerne hurtig hjælp, Tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

ann-kristina

Er der nogle af jer kloge damer der har været i Malmø? Min mand har fødselsdag på onsdag og jeg overvejer at give ham et weekendophold i gave. Vi er lige flyttet i hus, så der er ikke super mange penge at gøre godt med. Nu har jeg fundet et hotel i Malmø der ser super lækkert ud. 1600 kr for 2 overnatninger i september. Det synes jeg jo er ok.

Men så kommer spørgsmålet: Er der overhovedet noget ved at tage til Malmø???? Vi har aldrig været der og jeg kender intet til det. Er der noget at se? Smuk natur? Lækker mad???

Jeg håber på lidt hurtigt svar, da jeg jo nok snart må få købt den gave

Ann-Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Mikkelmusen

Har intet svar til dig, men prøv det da. God tur

Anmeld

17. juni 2010

ann-kristina

Ja så blev det ikke til en tur til Malmø i denne omgang, men istedet en tur til Berlin.

På hotels.com fandt jeg et 3½ stjernet hotel centralt i Berlin med, 2 overnatninger (fre-søn) midt i september for kun 691 kr for 2 personer. Det er squ da billigt. Så bliver der vist også råd til en lækker middag. Nu er jeg spændt på hvad manden siger!

Anmeld

18. juni 2010

Astrid P

Berlin er FANTASTISK! Glæd jer...

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

ann-kristina skriver:

Ja så blev det ikke til en tur til Malmø i denne omgang, men istedet en tur til Berlin.

På hotels.com fandt jeg et 3½ stjernet hotel centralt i Berlin med, 2 overnatninger (fre-søn) midt i september for kun 691 kr for 2 personer. Det er squ da billigt. Så bliver der vist også råd til en lækker middag. Nu er jeg spændt på hvad manden siger!

Det var da mega billigt.. Har selv tænkt på at give kæresten sådan et ophold, da han jo har alt mere eller mindre og ikk emangler flere FCM-strømper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.